vineri, 16 august 2013

Asalt la Wiliams, sau ce vrăji a mai făcut bona...

Un papanaş pentru Wiliams. E de la OSCAR de undeva din Iaşi. De servit înainte de meci... 
*


          Aflat într-o săptămână pe roţi, spre bucuria Nikonului, pe un traseu nestabilit dinainte, în nota obişnuită a şefului turistic al clanului(respect anonimatul Cristinei!...), ocolind sistematic alienarea nevrotică a televizorului, am legat totuşi câteva puncte nocturne, strategic alese pe hartă, având comun necesitatea detensionării articulaţiilor noastre şubrezite de straşnicele încercări pe drumurile patriei, dar şi eliberarea temporară a memoriei aparatului, imposibil să reziste fluxului continuu imagistic cu care cerbicia artistului i-a bombardat capacităţile periferice ale nervului optic.

          Am să numesc doar punctele fixe: Iaşi, Vatra Dornei – două cetăţi pe care ni le-am ales ca răscruci de gânduri şi locuri de popas. (Curând voi posta şi imagini)

          De câteva ore am revenit la bază în Bucureşti. Am deschis ca un sclav al lumii nebune postmoderniste televizorul şi internetul. Aflu cu stupoare că vaşnicul interimar s-a întors aseară din concediu şi a plecat iar, în zorii dimineţii, să salute pe plajă turcaleţii.

          În timp ce Pontonel, ciceronele circar şi-a părăsit bonele ca ghid şi a revenit la guvern mai aplicat şi mai flecar, vânzând iar CFR-ul, dând şah etern şi punând la zid Preşedintele. Am aflat pe surse că ar fi aranjat de la centru cu ministrul învăţământului, să-i suplimenteze bugetul şi să pună camere pentru supraveghere în sala unde Basescu dă examen să-şi ia înapoi carnetul de marinar suspendat şi brevetul de căpitan de vapor.

          Şi când mă aşteptam mai puţin, aşa din senin apăru şi o ştire bună. Cică la Cincinnati (după Sorana Cârstea la Toronto) Simona Halep încearcă un asalt la Serenisima Wiliams.

          De ce nu acum? Halep vine după victorii la Marion Bartoli, cîştigătoarea turneului de la Wimbledon şi Samantha Stosur actualmente 11 mondial.

          Până la următorul scandal şi până îmi pun ordine în imagini poate că auzim de bine de la Cincinnati. Se va dovedii că Ponta nu şi-a plimbat bona degeaba prin America.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu