luni, 26 septembrie 2016

Petrecere în familie



Sub semnul cifrei 40 aniversare a fost acest weekend organizat de  Cristina şi Laurenţiu, ce aparţin prin extensie generaţiei următoare primului rând de ramuri, din stejarul Titi Dumitrescu. Şi cum stejarul avea inimă mare şi coroană falnică, în umbra norocului a rodit flacăra tainică în mai multe grădini, semănând în tot locul doar fete, flori fără spini... Se asigura astfel că în urma lui va rămâne lumea mai frumoasă!

Şi la fel cum cei patru evanghelişti au fost trei, Luca şi Matei, a ţinut şi Titi două femei: Victoria, Gela, Zinca şi Ilinka, aia cu kalinka.

Cu Rusoaica a avut tot fată, când fu să fie războiul şi începu să ningă şi să fie rece. Să nu se stingă soiul, pe-acolo pe unde trece. Soi bun de tată. Pe fata aia a vrut, dar n-a mai văzut-o niciodată. Pe celelalte le-a ţinut aproape.

Un om bun socrul meu Titi Dumitrescu, Dumnezeu să-l odihnească, voia să-i ţie pe toţi împreună şi organiza petreceri.

Aici în fotografie suntem la Piatra Lotrului lângă Voineasa numai vre-o două ramuri, urmaşi de-ai lui… Ne-am fi strâns uşor 40, cu englezii, cu italienii, dar nu e timpul pierdut…

Vreau să spun, chiar dacă n-am ajuns la pensiune decât 24, ne-am făcut rugăciune şi ne-am luptat în respect, din greu, cu 40 de baxuri cu bere, 40 de sticle la jumate de ţuică şi 40 de cutii cu vin de dai cu basca, de Budureasca, fin. 

Am avut cădere pe bune!… Nu se pune ce s-a fript pe grătar. O plăcere să priveşti pasta de mici sfârâind şi fripturile!  

Nu mai ştiu cât am stat la poveşti că pierdusem măsurile dac-am apucat să dansez cu nevasta!…













































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ma intereseaza comentariile ,fie si rautacioase