duminică, 18 februarie 2018

Cu Adrian Alui Gheorghe la Muzeul literaturii



Cu Adrian Alui Gheorghe într-un tur prin sălile Muzeului literaturii, nu ai cum să te plictiseşti. Atins de magia locurilor natale unde înaintea lui a copilărit Creangă, tot ca el dăruit cu har de povestitor, văr de-al doilea cu Nicolae Labiş, tobă de carte, risipind printre informaţii preţioase întâmplări hazlii cu şi despre scriitori importanţi, trăite sau doar auzite, am avut parte de o după-amiază deosebit de agreabilă.
În plus am primit în dar Laika, romanul pe care nu-l aveam.
Am o singură emoţie, nu ştiu dacă am reuşit să imprim vreo imagine pe retina aparatul său de fotografiat. N-am ştiut să verific!... Pozele de faţă sunt din telefonul meu.
Sunt sigur, dacă au ieşit bine, mă va invita şi la Praga ca fotograf amator... Îmi convine!...





 


2 comentarii:

  1. De pe facebook/ Adrian Alui Gheorghe/ Multumesc, Ion Toma Ionescu! O sa revin cu un comentariu la o carte pe care am cetit-o cu o placere nebuna, o colectie de anecdote/ comentarii/ jurnal care te dispun si bine dispun: Tablete in alb și negru (Editura Grinta, 2017).

    RăspundețiȘtergere
  2. De pe facebook/ Adrian Alui Gheorghe/ Evident ca voi scrie si despre Gustere, care e capodopera ta! Dar si poezia este a unui scriitor care nu face rabat de la calitate, care e cinstit cu uneltele scrisului si care a daruit poeziei Totul ...! Multumesc inca o data pentru intîlnirea de sîmbătă, de la Muzeu...! Pozele pe care le-ai facut sunt foarte reușite, maine voi pune cîteva in miscare!

    RăspundețiȘtergere