luni, 31 iulie 2017

Live Europa FM


În week-end am fugit puţin din Bucureşti. Timpul a fost îngăduitor cu noi. Ne-am întâlnit la mare cu Blondel, nepoată-mea şi Scott, cea mai frumoasă familie pe care o ştiu eu, aşezată de ani buni în Englitera, veniţi cu copiii în concediu. În 2015 am fost la ei în Broastairs, cum treci Canalul Mânecii de la Calais spre Dover, te laşi uşor în dreapta între Ramsgate şi Margate. Am multe amintiri şi imagini, le-am mai pus, le mai pun în postările mele…
Ei ne-au dus să vizităm  Catedrala de la Canterbury, Big Ben-ul Londrei şi multe altele. Noi i-am dus în compensaţie pe plajă la 2 Mai, să facem baie de soare în mare şi să prindem o culoare de senzaţie pe piele. Şi ca desert, la Europa FM în Venus, să-i vedem şi să-i ascultăm pe Lori şi pe Tudor Chirilă cu Vama în concert.
Nu ne-am dat seama când am trecut dincolo de ora 1 din noapte. Valuri de şoapte bubuiau în urechi ritmat şi firesc de pe uriaşa scenă, „în vara ast-am să mă-ndrăgostesc”!  Valuri de valuri în trenă  cu valuri de oameni fredonau, golind în tăcere sticlele pline cu bere…
Tare frumos a mai fost! Nimeni nu voia să mai plece!... Şi poliţia, călare pe situaţie, cu nisip în ureche, veghea dintr-o parte, la post, cum povestea mergea mai departe ca vântul spre Vama Veche…












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu