luni, 31 iulie 2017

Live Europa FM

În week-end am fugit puţin din Bucureşti. Timpul a fost îngăduitor cu noi. Ne-am întâlnit la mare cu Blondel, nepoată-mea şi Scott, cea mai frumoasă familie pe care o ştiu eu aşezată de ani buni în Englitera, veniţi cu copiii în concediu. În 2015 am fost la ei în Broastairs, cum treci Canalul Mânecii de la Calais spre Dover, te laşi uşor în dreapta între Ramsgate şi Margate. Am multe amintiri şi imagini. Le-am mai pus, le mai pun…
Ei m-au dus să vizitez Catedrala de la Canterbury, Londra şi multe altele. Noi i-am dus pe plajă la 2 Mai să facem baie de mare şi soare, să prindem un ţâr de culoare şi la Europa FM, în Venus la concert, s-o vedem pe Lori şi pe Tudor Chirilă cu Vama.
Nu ne-am dat seama când am trecut dincolo de ora 1 din noapte. Valuri de sunete în şoapte, „în vara ast-am să mă-ndrăgostesc”, de pe uriaşa scenă bubuiau ritmat. Valuri de valuri în streche se revărsau de sare în mare şi valuri de oameni se legănau şi cântau desculţi golind în mişcare lăzile cu bere. Tare frumos a mai fost! Cu nici un chip nu ne venea să plecăm! Dar poliţia română călare pe situaţie cu nisip în ureche, veghea în tăcere la post, cum povestea merge mai departe ca vântul spre Vama Veche












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ma intereseaza comentariile ,fie si rautacioase