sâmbătă, 7 octombrie 2017

Simona aceeaşi notă ca Nadia




Unic in templul romanesc al sportului. Cuvintele sunt umile şi neînsemnate. Victoria vine de obicei cu sânge şi lacrimi. Dar zâmbetele Simonei cu acel 1 împletit din trabdafiri roşii strâns în braţe, vor cuceri lumea. Nu credeam că o să pot trăi asemenea momente emoţionante, aproape că nu mai speram să fiu mândru că sunt român!

Am trăit acest meci al Simonei cu Ostapenko la o tensiune greu de explicat. Legam trăirile mele de stările ei. Credeam sincer că-i pot transmite intensitatea dorinţelor mele. Mă concentram să modific traiectoriile mingilor declanşate devastator de nebunia adversarei. Ca un echilibrist al gândurilor mă clătinam pe sârmă, adesea căzând de-acolo de sus. Ea rămânea concentrată aşa cum stabilise de la început, dansând cu aripile îngerului desfăcute deasupra ei.
Meritat acest titlu, locul 1 în clasamentul mondial după cinci ani constanţi acolo sus printre reginele încoronate sau neîncoronate ale tenisului şi după un şir de revanşe directe în turneul din China asupra celor care au împiedicat-o să urce pe prima treaptă ceva mai devreme.
Sunt sigur că Sharapova, Serena şi chiar Muguruza vor saluta victoria ei!
Să ne scoatem şi noi pălăriile în faţa performanţei ei. Felicitări Simona Halep!
 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu