joi, 21 decembrie 2017

La premiile eCreator


Baia Mare. Premiile eCreator.
Să-i multumim lui Romeo Ioan Rosiianu care în numele prieteniei caută nu doar împrejur ci şi în profunzime.
Am 7 cărti de poezie şi 5 de proză şi în proliferarea arbitrariului şi rătăcirea reală a valorilor, nu mă ştie mai nimeni!... Mă intreb cum de m-a găsit?... S-a schimbat Directia 9 a vântului?...
Si pentru că a zis Romeo Ioan Rosiianu în zicerea sa că aş fi mai bun eseist decât poet schimb şi eu temporar şi uşor trist un tropar într-un eseu stelar ...

vânt e vântul care mă vântură în cele patru vânturi
şi pământ pământul ce ne pământură în mormânturi
apă e apa care mă sapă şi
mă îngroapă în groapa de apă
lângă corabie…
scut fără sabie şi
curcubeu
în noaptea deplină
şapte îngeri
printre piruete
spoiesc cu var
din trompete
linia întreruptă
dintr-un eseu
stelar...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu