miercuri, 14 noiembrie 2018

Prăvălia cu iluzii




           Fată frumoasă, bună dimineaţa. Aș dori în ceaţa cafelei pe terasă un soare blond, blând. Cu toată dragostea, dar James Bond a comandat înainte o lună fierbinte. așteptaţi la rând!  
A doua zi, tot flămând, m-am înfiinţat în faţa tejghelei, trezit mai devreme. Bună dimineaţa fată frumoasă am comandat de ieri şi mă simt încă neonorat…
Domnule drag, în tăceri morfeme, cuptorul s-a prăjit azi noapte, nu vă mint și risc sǎ vând plăcerile  răscoapte.
          N-am mai intrat un timp în prăvălia cu iluzii. Dar într-un al cincilea anotimp duzii din faţa casei înfloriţi în ninsori urcau flăcări în nori. Printr-o perdea de fum am deschis uşa dincolo de drum. După tejghea, păpuşa blondă, vânzătoarea mea se făcuse scrum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu