marți, 18 decembrie 2018

Saptamana Detectivului




A început numărătoarea sărbătorilor de carte ale săptămânii Detectiv literar, devenită tradiţie la Librăria Mihail Sadoveanu, unde Împăratul Firiţă Carp, factotumul editurii, a dat semnalul începutului paradei. Fără care alegorice, fără tamburine şi dansatoare de samba(ne-am dori noi!), cărţile anului apărute sub sigla - ochiului vigilent al celui ce măsoară toate lucrurile - defilează aşezat timp de o săptămână în faţa curajoşilor care se vor încumeta să traverseze cu cerbicie străzile într-un Bucureşti al iernii, mai aglomerat decât plajele de la Copacabana.
Nu ştiu ce m-a apucat, parcă scriu numai cu forhendul! Mi se întâmplă şi mie…Dar eu în viaţa mea n-am furat nimic, să-mi poată fugi gândurile din tâmplă pe hârtie în însorita Brazilie. Probabil că aşa e trendul, ce să zic!...
În prima zi s-au bucurat si triştii ăia de albaştrii ai mei, că au fost lansaţi într-o nouă ediţie! M-am bucurat şi eu, nu ştiu cum s-au simţit securiştii… N-am nici o grijă, ei sunt bine mereu!






























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu