marți, 10 septembrie 2013

Egali cu semiluna, un vis?...




 Repriza I

           Toată ziua de azi am ezitat din superstiţie să scriu ceva pe blog. Mi-a fost teamă de turci pentru că ei ne cunosc bine. Stau mărturie cărţile de istorie. În prima repriză, de ce m-am temut s-a întâmplat. Se cuvine să ne strângem oştile. Îl punem pe Maxim în locul lui Stancu şi-l mai aducem şi pe Bucur, schimbând faţa echipei. Asta e băieţi, cu Dumnezeu inainte!
             Zarul e la Piţurca nu la Terim.

Repriza II

             Nu mai am ce comenta. Cu postarea asta am dat-o şi eu în bară. A treia bară. Şi dacă ar fi să fiu consecvent, insuccesul se datorează tot guvernului, dar mai ales primarului Oprescu. El are a se teme. Nu l-am înţeles de ce s-a bucurat când a adus iarba din Ungaria şi a dat cu căciula după câini, mai devreme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu