vineri, 8 aprilie 2016

Primăvară te iubesc. Partea II-a



„Măi omule te-ai tâmpit? Du flaconul înapoi şi să nu vii fără ţigări că-ţi arunc pe fereastră laptopul, că doar la scris ţi-e gândul! Nu pot să te trimit undeva că umbli cu capul în nori!”

 Avea şi ea dreptate. M-am întors la Auchan, poate că azi e ziua mea norocoasă şi cireşul nu s-a scuturat. Da, ce zi o fi azi?...

„E vineri 8 aprilie.” Îmi răspunse fata zâmbind din cireş. N-a trebuit să-i spun nimic, mă aştepta. Mi-a cerut ochelarii să-i mai şteargă o dată…

Stam aşezaţi la o masă, în curte casei cu două chepenguri la poartă, pe 9 Mai, sub cireşul înflorit, tineri; şi Ică, şi Nae, şi Ges, Mariana Ştefan, venise şi Vlasie să împrumute o carte, Geo cu aparatul lui de fotografiat… eram toţi albaştrii!

Vavama, bunica ta cu un borcan de sticlă în mână ne împărţea în pahare vin roşu. Te lăsai aşteptată şi ai apărut pe treptele din spate, atentă, te mai trădau  gleznele uneori, îmbrăcată cu o iie cu flori galbene şi frunzuliţe verzi. Aveai în mână un coş plin cu cireşe şi în priviri un snop de raze.

Ne-ai sărutat pe rând şi ne-ai pus la fiecare pe urechi din giuvaiergerie, cercei două perechi de cireşe…

Aş mai fi stat, dar închidea la tutungerie…

La mulţi ani Claudia!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu