joi, 19 aprilie 2018

Fotbalul politicii




Mi-am pierdut busola! Nu mai înţeleg nimic! Aproape că-mi este ruşine că am devenit minoritar în ţara în care sărăcia şi prostia s-au făcut fraţi de cruce şi cu fiecare alegere ne scot de pe orbita sistemului planetar. Până unde ne vor duce!?...
Ieri mitraliera lui Burleanu, un ţap logodit cu statul paralel, bag seamă că ne-a ciuruit ca pe nişte idioţi să ne iasă fotbalul din cap, iar la Casa Poporului, la fel, oastea lui Iordache a proclamat în comisia specială de legi ale justiţiei, pe şestache, într-o veselie, că suntem o ţară de hoţi. Derbedeii au devenit zei. Înţelegi, s-a întors lumea pe dos!
Parcă nu mai suntem vii! E o tăcere deplină, nu mai avem glas! Nimeni nu mai cârteşte de frică! Singurele genii pustii, în delir verbal, au rămas Becali şi Mitică Dragomir. Am ajuns să luăm lumină de Saturnalii, de la ei!
În zori, din milă, într-un gest total, Madam Dăncilă, le-a adus surorilor în spital la protest, pentru vremuri grele, suplinind sporurilor, direct din aeroport, un transport de păcănele…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu