sâmbătă, 13 noiembrie 2010

SuperBlog _ Etapa XXIX Blogway dialoguri posibile

Nu am totdeauna un whiskey bun. Dar fără cafea nu mă pot aşeza în faţa calculatorului. E bun şi coniacul până la urmă. La cât beau eu!…(aşa ai un scris sucit de nu întelege omul cât bei! mult? sau puţin!?...). Lasă-i să se frământe dacă n-au altceva mai bun de făcut.
Sper că v-am obişnuit cu dialogurile noastre. Eu şi pasăreaceţii, spiritul blogului meu, mai dialogăm uneori când pierdem din înălţime şi inspirăm mai greu. Vă spun un secret, pasăreaceţii totdeauna evoluează între paranteze. Nu căutaţi să puneţi semnul = între ceaţă şi paranteze, că n-am spus asta. Semnul vă aparţine  eu v-am dat doar o cheia ca să vă luminez, să vă scot din ceaţă. (ce subiect tratăm azi?)
Astăzi vorbim despre Blogway. (despre ăia să vorbeşti tu, mie nu-mi trebuie!...) Biata pasăre, se teme să n-o las de izbelişte. Cum s-o las, de doi ani îmi mănâncă sufletul, s-o las tocmai acu? (ba tu mi-ai mâncat mie sufletul, nimic n-ai ştiut. Nu tu, un gadget mai acătării, un tag, un link unde trebuie, să câştigăm trafic, nici măcar un banner nu ştii să faci, ce să mai vorbim de publicitate, nimeni nu dă doi bani la noi pe blog să ne-nbunătăţim nivelul de trai ca să zburăm peste criză.) Are şi pasărea dreptatea ei! Când am făcut eu şcoala nu se inventase netul, şi limbi străine, doar  limba rusă şi aia mi-a rămas în gât. De unde atâta engleză ca să pricep limbajul specific. Că cu Google translate mai rău te-ncurci. (iar exagerezi, fără el erai mort de mult.)
Să fi ştiut de Blogway, www.blogway.ro de la-nceput  altfel s-ar fi pus azi problema. Costurile de 4,5 euro cât cere Compania Hostway Romania pentru domeniu.ro n-ar fi fost chiar un capăt de ţară la câte oferă ei. (şi ce oferă mă rog dacă nu-ţi e cu supărare?)
Blogway.  e un card preplătit care ofera: platforma de blog (WordPress), bandă de internet , tutoriale, email, domeniu .ro, teme, hosting profesional, spaţiu pe server si suport tehnic. (după cum spui pare să fi adus paradisul bloggerilor, pe pământ.)  Nu chiar pe pământ, la coborât în blogosferă, tu, adică eu ca proprietar de domeniu aş rămâne doar cu grija scrisului, restul baţi din palme… (da,da, baţi din palme, rosteşti “să intre cadânele’ şi toate blondele, că m-ai înnebunit cu ele, năvălesc la tine pe blog. Adevărată orgie, drac bătrân la ce-ţi  zboară gândul!)
(şi totuşi dacă stai să cugeţi, ai totul de-a gata nu eşti la mâna unui neisprăvit ca ăsta al meu, care nu ştie să-mi aleagă un template sau plug-in-uri ca lumea, să optimizeze Google –SEO, să pună un filtru de spam, să introducă un filmuleţ de pe Youtube sau Trilulilu, mai că nu rezişti ispitei)
Să-ţi mai citesc doar câteva cuvinte cheie din prezentarea lor
Promovare _ Îţi vom face blogul cunoscut şi recunoscut, pe site va fi o secţiune cu RSS-uri din comunitatea Blogway.
Siguranţă _ Îţi găzduim blogul în cele mai bune condiţii, pentru un an de zile. La sfârşitul perioadei, dacă vrei, mergem mai departe împreună.

Simplitate _ Totul este foarte simplu şi uşor de înţeles. La Blogway, n-ai nevoie de nici un fel de cunoştinţe tehnice ca să poţi avea blog, avem multe tutoriale pe site care te învaţă imediat ce şi cum.

Rapiditate _ Blogul ţi se va încărca repede indiferent de câţi vizitatori ai şi de unde vin ei. Avem peering direct cu cei mai mari furnizori de net din Romania: RDS, Romtelecom, UPC, Euroweb, Evolva

Protecţie _ Dacă ai deranjat pe cineva cu blogul tău, iţi asigurăm protecţie împotriva atacurilor pe net prin soluţii hardware dedicate (flood and DDoS protection).

Profesionalitate _ Dacă e un lucru pe care-l putem garanta, acela e că blogul tău va fi tot timpul funcţional. Nu vor exista perioade down-time, in care blogul tău sa nu poată fi accesat. Asta pentru ca filosofia Hostway are în centru conceptul de back-up, adică la orice soluţie, avem[...]

( opreşte-te, stai să aflăm notele de la Hostway la SuperBlog şi apoi hotărâm împreună)

2 comentarii:

  1. am inceput ziua bine...interesanta convorbirea dintre tine si tine...si culoarea de fond e superbaaaaa....ca aceasta zi galbena si luminoasa de toamna....

    RăspundețiȘtergere