vineri, 20 iulie 2012

Plagiatul lui Ponta. Nevăzute fire.


            Măcar să fi luat poziţia mutului!
          N-aş mai fi ieşit cu declaraţii în faţa presei, nici dacă mi s-ar fi acordat premiul Nobel pentru minciună şi, ar fi trebuit să mulţumesc părinţilor pentru harul cu care am fost înzestrat şi eventual lui Năstase, oriunde s-ar afla, că de la el am învăţat elanul. Aş fi construit cu Hrebenciuc şi ăilalţi şobolani ai partidului o gaură de şarpe mai acătării în palatul Victoria şi, aş fi chemat-o pe Marta să-mi aranjeze din când în când câte o aventură galantă, ca să-mi păstrez tonusul. În rest aş fi făcut guvernare. Guvernare ireproşabilă de dimineaţa până seara târziu, să închid gura stolului gureş de ziariste.
          „Da domnule a plagiat, dar uite că la guvern a învăţat să pună ghilimelele! Ghilimele la autostrăzi, ghilimele la nivel de trai, ghilimele la lei paralei flămânzi gata să-nghită miei-dolari şi miei-euro blânzi!”
          S-au aş fi ieşit cinstit la televizor la Vorbe grele cu Ciutacu:
          „Eu sunt Iuda, întunericul minţii! A fost ceva peste puterile mele. Eu n-am plagiat, m-au trădat arginţii şi nişte amărâte de ghilimele!”
          Sincer, eu nu cred că Ponta mai e tartorul acum în USL. El e mic copil  răsfăţat, ţinut la pieptul matern de Abramburica. Ea e artizanul loviturii de stat. Ea l-a dat jos pe Pop pentru ineficienţă! Tristul ministru  Pop, a întârziat ordonanţa de urgenţă a guvernului până şi-au băgat coada Baroso cu ai lui din Europa infernului. Sindicalistul Pop s-a străduit săracu, cu demisiile, dar n-a apucat să desfiinţeze la timp toate Comisiile din marea cursă şi, una dintre ele, trădătoarea, a apucat să dea verdictul de plagiat pe sursă.
          Crin având jucărie la Cotroceni nu s-a mai băgat.
          Sinistra creatură, prin ordin de ministră a dat pe gură:
          „Dacă va fi nevoie desfiinţăm şi Academia şi Universitatea! Instaurăm libertatea! La dracu, desfiinţăm şi BAC-ul şi doctoratele, la o adică implicit  ghilimelele şi scăpăm de toate belelele!”
          Ieşim la referendum şi în numele democraţiei instaurăm Prostia.
          Sus Parlamentul! Jos Romania!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu