vineri, 13 iulie 2012

Topul Munchausen


              Să presupunem, că la fel ca la Liga lui Mitică am putea aduce un arbitru neutru, străin, desigur extraterestru, ferit de influienţele familiilor politice şi l-am pune să arbitreze într-o competiţie a mincinoşilor în preajma Referendumului. I-am da un televizor setat numai pe canalele de ştiri, ca să nu se lase distras de atacul vreunui show păcătos şi l-am lăsa să stabilească un Top Munchausen, bazat doar pe deducţiile şi analizele personale, face to face cu actorii politici ce evoluiază seară de seară pe micile ecrane.
            Am găsit arbitrul. S-a instalat deja  pe blogul Pasărea cetii şi functionează, dar a avut pretenţii. Mă şi miram! Mi-a cerut să declanşez în paralel un scrutin printre cititorii mei, ca să-l prezinte comparativ cu analizele sale, la el acasă într-un studiu pentru lucrarea lui de doctorat.
            Multumesc de participare la vot! Sper să fie cinstit! Urna în dreapta sus. Să nu ne facem de râsul lumii cosmice! Că de râsul curcilor suntem deja prin mincinoşii noştrii.

Nota: Bifati numele mincinosului si dati clic pe vote

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu