marți, 15 aprilie 2014

ASTA ESTE FIREA MEA...



          Cât sǎ fii de prost ca cetǎţean votant sǎ nu te întrebi de ce s-ar piti un premier  la ministerul apǎrǎrii? De ochii și urechile serviciilor? ale președintelui? ale americanilor? ale rușilor? ale procurorilor? de ocara unchilor și mǎtușilor? de sabia baronilor? sau cea mai neagrǎ nǎpastǎ, sǎ scape de nevastǎ? (Las cǎ se duce ea la Bruxelles!...)
          Nu știe el, bietul, cǎ omul care temporar conduce acel adǎpost, naș sau fin ce-i e, în armatǎ a asigurat doar spatele, cu echipament… iar în parlament, a fost campionul trǎdǎrilor în interes naţional?
          Bǎrbat de stat pe val la televizor, mǎ tem cǎ n-a aflat cǎ nici NATO și nici comandantul suprem, încǎ nu s-au mutat din cazarmǎ. Locul e sensibil, nu poate oricine sǎ doarmǎ sau sǎ se joace cu jucǎrii chinezești.
          Cu siguranţǎ stǎm pe un butoi cu pulbere. Și au ales Sǎptǎmâna Luminatǎ, ca altǎdatǎ Crǎciunul, sǎ fim atenţi la manevrele adevǎrate. Nu staţi cu FIREA la povești.
          Așadar sǎ ne bucurǎm. Azi parlamentul a votat puteri noi premierului și nouǎ ne-a dat... Avocatul poporului.
Notǎ:
          E un pamphlet de la Gura Humorului, nu e adevǎrat…
Inca o notǎ:          
                  Câţiva binevoitori (cine-or fi ei?..), raporteazǎ ca abuz postǎrile mele, cele care într-un fel sau altul aduc atingere inșilor ce mișunǎ în dosul urât mirositor al puterii și îmi diminuiazǎ traficul. Eu nu am nici un buncǎr unde sǎ mǎ retrag în tǎcere și voi continua sǎ scriu, chiar dacǎ mǎ vor citi doar ei. Vǎd cǎ-i deranjeazǎ tare. Hai sǎ creștem traficul! Apreciaţi


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu