sâmbătă, 2 ianuarie 2016

Revelion de Guştere



  
        2015 a fost pentru mine Anul Guşterelui. Fără îndoială un an bun în care mi-au apărut două cărţi: Jurnal din anul Apocalipsei şi ediţia a doua, completată şi adăugită substanţial - Guşterele. Amândouă la Editura Inspirescu. Ce să zic, inspirată editură!    
           Nu mi-am dorit neapărat ca marii critici prinşi de magia Guşterelui sau de spaimele Apocalipsei, să mă declare scriitor genial, stea între stele, şi să scrie negreşit un roman despre cărţile mele. S-ar fi răsturnat topurile de sfârşit de an! Ce nebunie! Mai bine că nu s-a-ntâmplat!

N-aş fi vrut să se supere Iohannis că destabilizez liniştea ţărişoarei şi subminez acţiunile în forţă ale DNA-ului de însănătoşire a neamului! De aceea am avut grijă să nu las în neştire, de capul lui, nici un Guştere să bântuie pe străzi… Să muşte Doamne fereşte vreun estetist de mână, să nu mai poată omul să scrie un acatist! Îl ţin în cuşcă.

      Bine, da, să rămână între noi, Guşterele nu muşcă!

      Mă gândesc, îl duc la stână şi-l fac Guştere ciobănesc1Nu-mi iau vorba-napoi

Ce-mi va oferii 2016? Rămâne de văzut. Până atunci să dăm drumul la petrecere.
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu