duminică, 6 septembrie 2015

Piaţa de brânzã


Foto: Cristina Florescu
Am fost la Alkmaar la piaţa de brânzã în ultima zi din anul ãsta când mai era posibil. Manifestarea se ţine doar în zilele de vineri, incepând din aprilie ṣi pânâ în prima vineri din septembrie. Tradiţia de sute de ani se pãstreazã cu sfinţenie ṣi e un adevãrat spectacol.
Având în vedere legãturile mai vechi dintre Steaua ṣi Alkmaar, întãrite pe filiera de la Giurgiu a Astrei, ṣi auzind în concediul ãsta petrecut prin strãinãtãţuri cã Gigi Becali se lasã de Steaua, ṣi-ṣi încearcã norocul în alt job, m-am gândit cã s-ar putea întoarce la meseria lui de bazã, ciobanul - ṣi a venit sã prospecteze piaţa pentru la anul... 
Trebuie sã recunosc cinstit cã nu l-am zarit pe-acolo. În schimb am gãsit douã olandoaice sãnãtoase,una blondã alta rozã cu care m-am tras în pozã.

















 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu