miercuri, 9 septembrie 2015

Lansare de Guștere





Gușterele meu proaspãt ieșit din clocitoare este gata sã ȋși ia lumea ȋn cap. Nu mai are rãbdare și vrea sã zboare. Lighioana asta dilie crede cã e buricul pãmȃntului, nici nu vrea sã știe ce cred eu, și, contra vȃntului, ȋși vede ghearele aripi de zmeu. Nu și nu, cã el vrea lansare ȋnainte de lansare, ȋn Ograda Dogarilor la Merișani. Zice cã știe locul de o sutã de ani și ȋși ȋncearcã norocul de pe deal fãrã parapantã ȋntr-un salt mortal.

A citit el ȋntr-o apostilã a unui filosof notoriu cã va fi bine primit ȋn curte! Viseazã biata reptilã! Poate la spital!…

El zice cã aterizeazã direct ȋn Cȃrciuma lui Nilã și pe muzicã rock va bea o pãlincã, obligatoriu cu miezul de foc.

Mi-ar trebui doi dresori sã mai tempereze Gușterele. Sã-i mai ia din avȃnt, sã nu-și izbeascã scãfȃrlia de stele sau de pãmȃnt. Sunt atȃția prozatori geniali ȋn Romȃnia, n-aș vrea sã dau de belele.

Deja m-am gȃndit la Marian Barbu și la Denisa Popescu, Domnița Neaga, poate Aurel Sibiceanu, poate Augustin Doman, poate Magda Grigore, poate Florina Isaache. Sã vãd cine se lase mușcat de Guștere. Public aici un apel spre științã. Cine vrea sã-și asume riscul și e liber sȃmbãtã la ora trei, sã-mi dea un semnal ȋn consecințã.

O fi pregãtit satul de mãcel? Cã de Conferințã se pare cã e.(Vezi Programul și linkurile)

Dacã Președintele ȋși dã mesajele pe facebook de ce nu aș face-o și eu.
https://www.iabilet.ro/bilete-casa-dogarului-arena-venue-1601/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu