duminică, 19 octombrie 2014

Mǎ retrag de la Superblog

            Nu-mi plac notele mici pentru cǎ mediocritatea este o boalǎ periculoasǎ. Ti se pare cǎ poţi înota în pluton și cu puţin efort, printr-o șmecherie oarecare, sau la un carambol, te-ai putea detașa strecurându-te, sau câștigând la impresie artisticǎ. Ce te faci însǎ dacǎ și juraţii în mediocritatea lor, n-au în dotare simţul artistic. În cazul de faţǎ așa se pare. Prin urmare, competiţia advertorialelor, Superblogul, are un set de reguli nu e ca în artǎ, unde doar dacǎ stii sǎ le depǎșești, ai șansa  sǎ  EȘTI! Altfel e o pierdere de vreme.
            În superblog ţi se cere doar sǎ lustruiești șabloanele pe diferitele teme. Am știut de la început și ar fi trebuit sǎ evit. N-ai cum sǎ reziști ca scriitor acoperit!
            Mi s-a reproșat:
            „Deși n-am înţeles observaţiile dumneavoastrǎ politice în acest context, vǎ transmitem cǎ articolul a fost evaluat și notat în raport cu cerinţele enunţate”. Dar dragii mei juraţi, nu vedeţi cǎ fǎrǎ politic nu se mai poate? Numai cǎ, de ce eu consecinţele? Când doar l-am ascultat pe cǎluţul cabrat. El a vorbit, revoltat de mǎgǎriile premierului, de ce sǎ fiu eu penalizat?
            Salutǎri Claudiei Pǎtrașcu! Sper sǎ înţeleagǎ.
            Eu m-am retras! Sǎ vedem ce face și premierul.

Ce-ar fi sǎ se retragǎ...

2 comentarii:

  1. Voiam să fiu răutăcios
    Să-ți spun că nu a fost frumos
    C-ai încercat politicos(de la politică)
    Să fii un blogger curajos
    Și eu am încercat odată
    Să scriu ceva mai degajat
    În atmosfera încordată
    A celor ce-au de câștigat.
    Vorbesc de organizatori
    Ei sunt politcal lingăi
    Ceilalți, sunt bloggeri muritori
    Primii devin pe dată răi
    Se dau de gol și e ușor
    Sa le citești deschisa carte(din mânecă)
    Pe cei de la putere vor
    Să-i căpușeze mai departe.
    ***
    Îi înțeleg dar nu îmi plac
    Chiar și pe tine te-nțeleg
    Că te retragi. Pari om întreg.
    Era mai bine eu să tac?
    ***
    Cum vezi nu sunt răutăcios
    Ba pot a spune, că pe dos ;)



    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://geluodagiu.wordpress.com/2014/10/04/de-ce-nu-particip-la-superblog-2014/

      Ștergere