joi, 7 octombrie 2010

Etapa V- a SuperBlog _ Primul meu domeniu.ro


            Ion şi Gheo stăteau de vorbă.
-Mă Ioane, am lăsat Trinitasul de la o vreme şi tot văd pe Many Chanel, de bursă. Ce Dumnezeu e aceea bursă?...
-Păi mă Gheo e cam greu de explicat, da uite îţi dau un exemplu. Tu, îţi cumperi o găină care îţi face nişte ouă. Din ouăle alea ies alte găini, care şi alea fac ouă. Şi din ouăle alea ies alte găini, care şi ele fac ouă la rândul lor. Şi tot aşe până la un moment dat tu ai câteva sute de găini.
            No, şi atunci numa, vine o apă mare învolburată şi îţi ea toate găinile şi le îneacă. Ş’apăi atunci, te gândeşti…”Tui mama măsii de afacere, raţe trebuia să cumpăr!”

*
            Discuţia continuă după vre-o două săptămâni:
-Măi Gheo, cum stai cu afacerile, mai joci la bursă?
-Amu,da. Am o afacere mult mai faină, SuperBlog, fac blogging. Am ales lucru ăl mai sigur, concursul. Voi fi cel mai bun bloger dacă dă Dumnezeu, că iar ascult Trinitasul.
             (Măi să fie, a-nebunit Gheo!)
-Şi merge,merge?
-Am intrat în discuţie cu Hostway şi déjà mi-a oferit primul domeniu.ro. Le-am trimis email şi-am primit răspunsul. Ia de citeşte. Şi-mi întinde depeşa.
1. Mesajul meu:
---- Forwarded message ----
Subject: Subiect: Înregistrare domenii (Contact hostway.ro) 2010-10-07 11:01:21 From: iontomai@gmail.com
Date: Thu, 07 Oct 10 11:01:21 +0300
To: <support@hostway.ro>

Subiect: înregistrare domenii
Mesaj: Buna ziua
Am sa încep cu sfârşitul. Până în luna februarie aţi avut o ofertă gratuită de domenii. Mi se potrivea ca o manuşă.(oferta) Ati aruncat manuşa.  CE MA FAC ? Tocmai particip la SuperBlog si in etapa V-a mi se cere sa povestesc despre domeniul meu de pe Hostway, iar eu n-am fost pe fază, n-am unde să-mi cresc produsele..Faceţi cumva să nu mă înec, ca ţiganul pe mal, înainte de a intra în vâltoare.
(Multi nebuni...)
E-mail: iontomai@gmail.com
Telefon: 0348413822
Nume: Ion Toma Ionescu

2. Răspuns la mesajul meu
From:
Technical Support - Hostway Romania <support@hostway.ro>Add to Contacts
To:
iontomai@gmail.com


Buna ziua,
Vă multumim ca aţi apelat la serviciul suport tehnic.
Sesizarea dumneavoastră a fost înregistrată în baza noastra de date cu id-ul : HMJ-57119-514
Problema semnalată de dumneavoastră a fost preluată de un reprezentant al echipei de suport tehnic şi va fi rezolvată în cel mai scurt timp posibil.
----
Echipa Level 1 Technical Support
        | Hostway Romania | T1: +4072HOSTING; T2: +40372.07.07.00 | Web: www.hostway.ro
        | Address: 26 Pallady Av., 3?rd District, Bucharest, Romania

3.Şi în continuare:
-----Original Message-----
From: Technical Support - Hostway Romania [mailto:support@hostway.ro]
Sent: Thursday, October 07, 2010 12:06 PM
To: ioana.hreninciuc@hostway.ro
Subject: Fwd: Subiect: ?nregistrare domenii (Contact hostway.ro) 2010-10-07 11:01:21
------------------------------
Buna Ioana,

    Tu poti sa il ajuti cu ceva pe acest participant la superblog?
Multumesc,
----
Radu Tureac   
       
        | L1 Customer Support Representative | Hostway Romania | T1: +4072HOSTING; T2:0372.07.07.00 | Web: www.hostway.ro
        | Address: 26 Pallady Av., 3?rd District, Bucharest, Romania
4.Şi ultimul:
Re: [#HMJ-57119-514] Subiect: înregistrare domenii (Contact hostway.ro) 2010-10-07 11:01:21
From:
Technical Support - Hostway Romania <support@hostway.ro>
Add to Contacts
To:
iontomai@gmail.com


Raspund eu.
Multumesc!

Ioana Hreninciuc | Marketing Manager | Hostway Romania SRL | T: +40727.736.874 | Web: www.hostway.ro
Va invitam sa dati un calificativ raspunsului primit din partea echipei de suport accesand pagina urmatoare:
http://feedback.hostway.ro/support/?ticket-id=39995-1286442384&chk=0cebeb23c2645bbdb1b2729d7f9bf44d
*

-Ai văzut, s-a rezolvat repede eficient, aşa se lucrează la Hostwai! Mi-au şi mulţumit pe deasupra.
             Chiar aveam o mare problemă, sunt în faza V-a când se clocesc ouăle. Unde duceam cârdul de gâşte, pe blog?...
-Gâşte,care gâşte?...
Păi ce, vroiai tot raţe? Puţină originalitate, ce dracului, e cerinţă.

Notă:
Acest material postat în cadrul etapei a V-a a concursului SuperBlog nu doresc să submineze sub nici o formă profesionalismul recunoscut al Companiei Hostwai Romania. Lipsa mea de cunoştinţe în domeniu nu m-a îndreptăţit să am, pertinent, o altă abordare.
Ne vedem la premii.

Participa la SuperBlog Etapa V_a

Nota: Aceasta postare a fost notata cu 55 puncte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu