marți, 12 octombrie 2010

Etapa VIII- SuperBlog - Bijuterii de familie

             I-a căzut în cap un porc şi a murit, povestea azi (100%) la B1 TV, Alex Stefănescu o întâmplare. Fără legătură cu subiectul pe care (nu c-aş vrea eu) sunt obligat să-l dezvolt. Numai că aşa e viaţa, îţi oferă deseori situaţii, poate nici atât de spectaculoase şi nici groteşti ca aceasta, situaţii din care trebuie să ştii cum să ieşi.
              Am primit cu surprindere vestea că SuperBlog îmi oferă pentru o săptămână manageriatul magazinului online  http://www.cadouri-originale.ro/. Pot să fac diferenţa între un porc şi un coş plin cu bijuterii ce îţi cade pe cap.(…) Cu câtă eleganţă şi distincţie dă la gioale capo di tutti capi  de la SuperBlog! Furăciune ca-n parlament, domnilor! De-aia, acum am înţeles, nu daţi clasamentul! Văzurăţi că sunt bine plasat şi mă forţaţi prin toate mijloacele să-mi dau demisia de onoare din lipsă de timp. P’onoarea mea domn arbitru nu mizaţi, e timpul meu, nu e corect să mi-o dau. (S-a pierdut undeva o virgulă.)
               Numai că din orice situaţie trebuie să şti cum să iesi. Am decis s-o pun pe nevastă-mea manager la magazin, cu delegaţie. Nu  mai am nici dificultăţi în familie, vă daţi seama câte cadouri de Craciun; soacră, cumnate, nepoate, mătusi, de unde atâtea cristale Zwarowski , falimentam magazinul. Nu mai stă nici acasă (nevasta) pe capul meu să-mi reproşeze toată ziua că m-am însurat cu calculatorul. Aşa că dragilor nu scăpaţi de mine, eu rămân în competiţie, acii pe blog la capul mortului, să ma iau de piept cu arbitrii, cu galeria, cu liga, cu SRI-ul, mogulii şi jucătorii din piaţă.
*
                În prima zi nevastă-mea a plecat dimineaţa la 7, cu declaraţia de avere în geantă pentru documentare la firmă. Eu am rămas singur cu pasărea ceţii, liber să navighez. Ia să dau un search. http://www.cadouri-originale.ro/   

                 Prima zi, prima impresie.
                 Saitul ăsta Borealy e(“Bagă de bine!”… mi-a ciripit pasărea), simplu de folosit, eficient, am citit şi feedbackul, numai de bine, dar(“Şi ceva critic!...”) cam mort.(“Fleoşc cu mămăliga-n lapte, cum zicea bunica...”, Bunica pasării ceţii, nu, Bunica…
                 Vreau să zic, i-ar trebui mai multă animaţie şi culoare. Vin sărbătorile, nu văd nici un brad încărcat de cadouri pe care să dai clic şi să se deschidă ambalajul împlinindu-ţi imaginea ca-ntr-o poveste.             
                 M-aşteptam la ceva muzică discretă, pentru ambianţă, şi mulţimi de fotografii cu femei frumoase etalând bijuteriile superbe. Nu-i posibil să fi plecat toate la ultima reprezentaţie a streaperului dinamovist Adrian Carstea!… (“Ultima de ce?”mă întrebă mut pasărea).  Păi, are derby cu Steaua, câştigă, şi pune banul pe el.
                   Să mai dau un clic. Deschid fereastra Cadouri de Crăciun pentru copii, şi, pauză, pauză lungă. Aici e nevoie de REcreaţie mare. Dacă nu e, nu e…nevoie de fereastră! Diseară am să-i vând “managerului”pontul. Ştiu cu ce trebuie să-nceapă restructurarea, cu seviciul tehnic.

                    Seara am făcut Consiliu de Administraţie. Ea a fost încântată, mi-a povestit, i-au plăcut şi bijuteriile , brăţare, inele, cercei şi ceasurile, accesoriile de lux, şi băieţii, curierii, ce băieţi tineri şi frumoşi şi cum alergau ei cu promptitudine la clienţi, oferind doamnelor câte o floare din partea casei, ce amabili erau .
                     Degeaba am adus eu amendamentele mele, n-au ieşit la vot. A fost 1 la 1. Până la urmă mi-a venit ideea s-o chem pe Roberta Anastase, să vină ea să numere voturile.
                    Ce-o mai fi mâine?!...

Etapa VIII SuperBlog

Nota: Aceasta postare a primit 78 puncte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu