sâmbătă, 23 octombrie 2010

SuperBlog _ Etapa 14 _ Ivan si voucherele


Proba nr 14 mă sperie.(La mine 14 e tot un 13, denaturat…) Mi se cere să fac o promovare pentru relansarea siteului magazinului online Azerty. Să fac o promovare profesionistă?  Îl las pe Manuel Cheţa să o facă, http://manubv.wordpress.com , e tânăr, a terminat anul acesta Construcții Aerospaţiale, face parte din clasa celor pasionați de tehnologie, în special de calculatoare,  se vede că are cunoştinţele necesare. Eu...           
Probabil profesioniştii, se promovează, se susţin, şi de-aia ajung pe primele locuri (nu e vre-un apropont, nicidecum), şi-au făcut firme de advertaining, websituri de prezentare, experienţă, au participat şi la primele  ediţii SuperBlog, sunt în top class, e lumea lor, e o treabă. Se cunosc între ei, se pândesc, se mai şi fură discret, profesionist (cine fură azi un ou…eu aş fura doar gălbenuşul, de-aia mă sperii cat de neterminat ar arăta bietul bou…mă abţin). În plus toată terminologia asta cosmopolită, englezită, IT-istă pe care de cele mai multe ori nu o inteleg.( Street View, must-have, friendly, sidebar, vouchere auzi vouchere) Cu siguranţă va trebui să găsesc  o altă abordare …originală.
“Dar de unde atâta originalitate, s-au plictisit şi oamenii ăştia să citească toate abracadabranteriile tale pe blog!” Şoptii la ureche îngerul Păsării ceţii surfând în spatele meu. Hmm, după război, mulţi viteji!…Să mă mai lase şi îngerul cu lamentările astea paduchioase, dacă mi-ar fi vrut binele îl lăsa dracului de surf şi punea mâna pe carte să-nveţe să navigheze în blogosferă. Altfel se punea acum problema!
Şi totuşi lumea publicităţii, n-o fi ea mică, dar nici atât de mare nu poa’ să fie. Câţi sunt cu adevărat profesionişti? Şi câţi fac bloging?  Să zicem o mie; zece mii, treacă de la mine.
Şi ăştia zece mii, câţi au clienţi de elită în faţa cărora să se desfăşoare, cu stil?... Că fotbaliştii online să zic au cu totul alte aplicaţii!... Cu vedetele, politicienii, shou bitz-ul şi tineretul de la PSD, cu toţii să fie o sută de mii . Mai mulţi?... poftim două sute. Ăştia două sute de mii se uită précis în blogu lui Cheţa  ca la poarta raiului.
M-am uitat în Zelist, Cheţa nu e(!?…) E Manafu, Ciutacu, Piticu, Groparu, Chinezu, Blogaru, eu undeva după 5700.
Restul, ceilalti, să zicem pănă la două milioane de potenţiali consumatori de net, nespecialişti, care dau si ei un email, un buzz două pe Mesenger, care dacă nu şi-au uitat parola, parcă l-au prins pe Dumnezeu de picior logaţi pe site-urile alea deochiate, în linişte să nu simtă nevasta când doarme sau spală vase la bucătărie; pentru oamenii ăştia mai puţin sofisticaţi, ce n-o să participe în viaţa lor la evenimente şi meetinguri într-o locaţie mai de lux sau mai boemă, cum o fi ea, unde să existe neaparat internet wireless,  pentru ei  mă gândesc la o lansare mai simplă, să putem răspunde direct tuturor întrebărilor.
Şi Ivan dacă vine cu turbinca şi bate în poartă la Azerty, musai să-i punem ceva în ea. Are vouchere n-are(…)  poate are omul numerar, trebuie sa-l facem fericit! Când vine şi-ntreabă, vrea omul răspunsuri:
_ Tabacioc este? Si răspunsul gata pregătit:
“Descoperă gama TOSHIBA, avem la cele mai bune preţuri!”... şi-un voucher pentru un Dunhill Cigarettes din partea casei.
_ Votchi este?
“Laptopuri de top pentru afacerea ta, alege ASUS!”... şi-un voucher  pentru Vodka Russia din partea casei.
_ Femei sunt?
“Noua gamă INSPIRON   N5010 !”... şi-un voucher pentru Eva, Mayra, sau Diva Hair –suvenir din partea casei
_ Lăutari?
“Media Playere, DVD Playere, Blu-RAY  Playere!”… şi-un voucher…
_Gata!!!... Nu cumpărăm nimic, ăştia n-au dragă pe Sorinel Puştiu!...
Să vorbim şi serios. În fond dacă o luăm metodic putem puncta:
·         Magazin online este? Este!
·         Există siteul – arată şi e, bine structurat.
·         Funcţional, simplu, accesibil, te informează despre electronicele din stocuri
·         Ai preţurile la îndemână alături de datele tehnice (Dau bine şi preţurile tăiate, nu le-am văzut!...)
·         Poţi da căutare rapidă direct pe produsul pe care-l doreşti, comform buzunarului tău de criză şi sprijinului nemijlocit al guvernatorului. (Dumnezeu să-i aibă în grijă cultura de viţă de vie de la Drăgăşani!)
·         Ai imformaţiile: Cum cumperi, Magazinul, Promoţiile, Contactul, Confidenţialitatea, Rate online, Servicii service.
·         Filtrarea avansată te ajută să-ţi alegi produsul.
Restul, în grija mea! Promovarea, relansarea, publicitatea, evenimentele, (nu voi renunţa desigur nici la ele).
Deschidem Campania în principal la două capete, ca la poker când vrei să prinzi chinta roială. Pun un link pe “traficul greu” al ălora care-l înjură pe preşedinte, şi celălalt link pe traficul uşor de ghicit al Realitătii TV de-l înjură pe Vântu. Celelalte trei cărţi(aşi) care le am în mână, sau în mânecă, acu cum vreţi s-o luaţi nu vi le spun, dar sigur nu e nici una, stelisti.ro si nici vre-un site de literatură, ca să nu credeţi, doamne ferşte că merg la cacialma.
Azerty da-mi un telefon şi pregăteşte nişte vouchere să semnăm contractul!


Nota: Aceasta postare a fost notata cu 65 de puncte

2 comentarii:

  1. Multumesc pentru reclama. Acum sunt pe pozitia 6535 in Ze-list (cauta dupa "manubv"), dar nu asta conteaza. Ce conteaza este faptul ca mi-am dat seama ca unele probe sunt mai tehnice decat altele si am scris in consecinta. De la bun inceput am stiut ca intregul concurs are substrat de reclama si, in felul acesta, nu mi-am permis sa prezint produsele intr-un mod negativ. Am preferat varianta cel putin neutra, daca nu chiar pozitiva. Am facut si critici (dar am dat si argumente valide). Ion zicea ca are surse ca altcineva ( dupa Julien ar fi vorba aici de mama) mi-ar fi scris articolele. Asta vine de la articolul in care am zis ca i-as face mamei cadou un laptop si ca s-ar pune imediat sa creeze un blog :D. Imi place cum scrii, dar cred ca sponsorii ar fi vrut ca articolul sa discute ceva mai mult despre produsul lor. Ba chiar cred ca ar fi vrut exemplificari in detaliu. Eu asa am facut. Multumesc din nou pentru reclama.

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari Manuel tu chiar cred ca ai meritat sa fi acolo in fata. Eu am avut ceva nemultumiri marunte ca unii jurati au fost lipsiti de simtul umorului. Precizez, doar unii...

    RăspundețiȘtergere