duminică, 10 octombrie 2010

Etapa VII - BlogMoney- Post despre un serviciu de consultanta

LUME, LUME
               
100 eur/articol. După primul şoc preţul mi se pare corect din punctul de vedere al primitorului. Se putea şi mai mult. Argumentele, când le cauti pot fi găsite. Dacă te uiţi în Pasărea ceţii, desluşeşti printre rânduri ceva materie cenuşie. Şi dacă forezi  mai adânc ?... potenţial, sunt rezerve, nu?... Ş-apoi, fi sigur că nu aruncau ăia cu banii degeaba, se bazează ei  pe ceva. Ia să vedem; preţul petrolului, va fi în 2010, spre sfârşitul anului 79,8 USD/baril şi se estimează să crească în 2015 la 102,6 USD/baril.
              Şi barilul e fix, pe când eu pot lungi un articol cât vrea muşchii mei. Până s-ajungă kerosen, să prindă aripi, barilul ăsta de petrol se mai şi pierde la rafinare.. La mine Pasărea ceţii are aripi de la natură. Bietul Patriciu, mi-adusei aminte, cum pierdu el datoria către stat drept în buzunarele Munai Gaz sau ale sale parca ce mai conteaza de rămase statul dator... 
                 Blogmoney(ăsta de mă chinuie cu proba lui) m-a certificat prin iulie, a văzut cum stă treaba şi-n prima ofertă m-a pus in legătură  cu o companie ce comercializa armament. Am refuzat-o. Sunt sigur că duşmanii, prin mine voiau să-l compromită pe  preşedinte, murdărindu-l cu Al Kaida. Eu n-am marşat păstrându-mi virgin uneltele disponibile
                 Acum da! Un articol postat pe blog pentru o Companie de consultanţă (nu dau nume concurenţa nu doarme), altfel se pune problema; aici mă-nham, e drept că trebuie să fi flexibil şi până să dai din coadă trebuie să dai ceva din condei.
*
                 Comercializarea serviciilor profesionale de consultanţă este necesară pentru obţinere segmentului de piaţă pe care prestatorul il merită. Orientarea de marketing a afacerii de consultanţă înseamnă orientarea spre client piaţă şi profit
                 În condiţiile în care adeseori lipsesc barierele de intrare pe piaţă, participanţii activi trebuie să se diferenţieze între ei pentru a atrage si fideliza clienţii. Diferenţierea se face prin brand, care înglobează elementele ce ţin imaginea FIRMEI. Competiţia în piaţa serviciilor de consultanţă este între oameni talentaţi(consultanţii) şi ideile(soluţiile) lor creative.
*
               Vă rog să apreciaţi, nu poţi carevasazică, din respect să începi o promoţie până nu te documentezi. Deci în primul rând brandul, frunza!... Ce e sub brand? Cu slăbiciunea mea  la blonde, doamne fereşte să muşc din măr!... Şi totuşi trebuie să mă asigur ce pot oferii experţii companiei, consultantele, în primul rând consultantele, că ele poartă imaginea. Totdeauna know-how-ul firmei trebuie etalat din unghiuri rotunjite de expertiză.
*
                Şi am ajuns urmărind cerinţele temei propuse, într-un punct sensibil. Ce pot face cu cei 100 de euro? Să-mi cumpăr de pe Google ceva produse SEO pentru creşterea şi dirijarea traficului la mine pe blog, să-mi cumpăr iarbă(etnobotanice), cărţi de la haisafuram pepeni(http://anticariatuldenoapte.ro), să-mi chem toţi prietenii de pe Twitter şi Facebook la o bere?...
               Agreabile  griji, dar mai bine nu-i cheltui şi-i pun după virgulă în premiul cel mare de la SuperBlog şi-abia atunci consult o expertă, am aflat una trăznet la Companie. Păi dacă n-aş fi pus suflet ar fi ieşit ceva din post?
               Cât despre cum văd eu viitorul pieţei de articole sponsorizate pe blog, puneţi link şi vă spun mai târziu, (…)

Participa la SuperBlog Etapa VII

Nota: Aceasta postare a fost notata cu 85 puncte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu