miercuri, 13 februarie 2013

O ţară de infractori



 Nota: Imi cer scuze, acest text a fost repostat. Il stersesem dintr-o eroare.           
           
           De mult timp zilele ţării mele nu se mai aşează ca nişte file scrise în cartea de istorie, ci între paginile unui tabloid.

          În devălmăşia instaurată în decembrie 89, primii care s-au dumirit  au fost securiştii, activiştii PCR şi borfaşii. Cu ruleta şi ţăruşii ascuţiţi în braţe şi-au împărţit frăţeşte parcelele ţărişoarei. Ceilalţi devălmaşi, pălmaşii, au rămas în spatele uşii cu gura căscată la televizor, nemaiştiind pe cine să aplaude şi pe cine să înjure. Intelectualii(de jure) şi-au cultivat angoasele, cercetănd şi certându-se între ei cu privire la cine sunt cei ce au deflorat revoluţia de a curs atâta sânge.

          Dar nu sunt eu îndreptăţit, nu am pregătirea necesară să însăilez nici măcar un hronic, darmite o analiză cu tentă istorică.

          Dacă te iei după televizor, suntem o ţară de infractori cu umori.

          Trebuie să fi nebun ca mine să te uiţi toată ziua pe micul ecran. E aceeaşi tristeţe cu repetiţie, prostituţie în bulboane, breaking news-uri de la justiţie, baloane de săpun de la guvern şi ca să fie şahul etern, rezon şi concret preşedintele şi premierul, îşi fac înţepături de sezon pe buget.

          Stau şi aştept inept verdictele. Iese Năstase de la Jilava? Scapă Fenechiu după isprava cu transformatoarele? Copos mai vede soarele? Borcea revine la Săftica? Felix când ajunge la mititica? Ciuvică îşi plăteşte sancţiunea? Da Becali? Şi-a făcut rugăciunea?...

          În ţara asta chiar nu se mai întâmplă nimic important?

          Iaca se întâmplă! Constant, apare pe burtieră o floare la butonieră!...

          Breaking News:

          Elena Udrea candidează la şefia PDL. Suntem plini de umori, ce v-am spus!

3 comentarii:

  1. DOMNULE ION eu am o pregatire cazona sint un om suta la suta al dreptatii si al adevarului absolut dar cind vezi atita birfa si rautate SINT IMPOTRIVA MAJORITATII asa numai din oportunism,vreau sa fie sefa de partid muza blonda ELENA UDREA

    RăspundețiȘtergere
  2. Con Za13:21
    Trebuie şi la noi o "Julia Timoşenko", să împărţim frăţeşte nu doar arealul Bâstroe ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Gabriela Zidaru17:33
    Eu ași denumi mai corect:...„O țară cu infractori

    RăspundețiȘtergere