joi, 15 decembrie 2011

Câştigătorul ia totul. Scene la SuperBlog. Partea II-a

Să dăm Cezarului ce-i al Cezarului!
Ce zar ai avut maestre? Nu cumva aveai însemnat 6 pe toate părţile, de ţi-a ieşit mereu rostogolită cifra diavolească a fiarei, 66...6? Iar noi ăştilalţi, muţi, încremeniserăm toţi pe mână moartă?
Robin Molnar ia totul!...  Numele-i sună ciudat. Să fi el Anticristul, cel care a luat toate minţile şi punctele, câte-or fi fost... juraţilor?...
Mi-a plăcut Robintel, ardeleanul ăsta trecut prin Gorj. Are o scriitură lejeră, dar nu ea a contat, ci ideea strălucită cu Finn Şi Diana. 


Cine a urmărit vreodata pe un stadion de atletism un concurs de decatlon, ştie ce înseamnă să parcurgi cele zece probe epuizante, de la săritura în înălţime, la aruncarea greutăţii sau a suliţei, de la semifond la probele de viteză şi săriturile în lungime, iar la capătul celor zece probe sportivul mai are înca puterea sa faca turul de pistă şi să se prăbuşească în aplauzele pline de admiraţie şi respect ale spectatorilor.
Mai are importanţă dupa 30 de probe la SuperBlog, daca Finn nu s-a mişcat mereu cu egala dezinvoltură, sau Diana nu şi-a pus la Gală cel mai sexi tricou? 


Ştiţi de ce-l admir eu pe Molnar şi-l socotesc un erou pozitiv, pentru că nu şi-a pierdut capul şi-a rămas la femeiade vizavi, captiv... Pe când eu am plecat în Aventuria cu poeta Mimi în deltă  şi-am mai făcut şi-un schimb de neveste cu ciobanul, taman acum în  postul Crăciunului.
Aplauze pentru învingător!

Un comentariu: