luni, 14 noiembrie 2011

Mici hibe

        Am şi eu ca tot omul micile mele hibe. Uit de necazurile de peste zi, uit de mazilirea lui Geoanǎ, uit de ratingul de la Realitatea, uit de frustrǎrile fotbalistice, uit, uit. 
E nevoie de lecitinǎ, zic unii, în timp ce alţii mǎ trimit la homeopate. Câţiva amici care mǎ cunosc mai bine mi-au zis sa folosesc ceaiuri antistres. Altcineva de la ministerul de interne s-a oferit sǎ-mi procure etnobotanice, cu regim special, de la magazinul lor de vise.
Hiba mea are, din fericire, un doctor pe cinste. Nu e nevoie de toate mişcǎrile de trupe, pot rǎmâne la locul lor în zonele de comflict. Eu de un singur trup am nevoie, liber, fǎrǎ constrângeri, stimulativ. Ce noroc am avut cǎ m-a tamponat blonda, dupǎ care s-a mutat la mine ca sǎ poatǎ avea direct sub privirea ei oblǎduitoare caroseria mea vǎtǎmatǎ.
Melomanǎ convinsǎ, îndragostitǎ de film, liberǎ de toate constrângerile, n-a venit singurǎ ci cu universul ei multimedia, un întreg arsenal. Ca sǎ fiu sincer, nici nu auzisen pânǎ la ea de O!Play HD2.Gallery
In prima searǎ, crisparea inerentǎ momentului oricǎrui început a dispǎrut progresiv, o datǎ cu eliberarea de veşminte, punându-ne pe urechi cǎştile Asus Vulcan şi aruncându-ne ca-ntr-un bazin în magia sunetului în sistem TrueHD pusǎ în valoare de o placǎ de sunet de excepţie Xonar Essence One pe care ASUS ne-a adus-o la îndemânǎ.
Dupǎ câteva lungimi de bazin partenera mea m-a luminat cu expertiza, vorbindu-mi de viteza impresionantǎ de transfer cu ajutorul noii tehnologii USB 3.0 şi de stocarea pe HDD de 3.5 inch, amintind funcţiile NAS - Networking-Attached Storage şi multe alte minunăţii tehnice din dotare.
         Dacǎ aş fi avut un iPhone cred cǎ l-aş fi folosit pe post de telecomandǎ, sǎ rulez un film pe LCD. Relaxaţi după gimnastica trupurilor şi a minţii mărturisesc că n-a mai fost nevoie. Am adormit îmbrǎţişaţi aşteptând sǎ vinǎ zorii cu urmǎtoarea probǎ la Superblog.
         Am şi eu ca tot omul micile mele hibe. Am uitat de cerinte.

Postare in cadrul SuperBlog 

Jurizat 88 puncte

2 comentarii: