marți, 27 august 2013

Crinul dacă nu-i fudul...



          Am si eu în unele momente un defect major. Nu pot sta nesimţitor ca popa prostu cu spatele la mireni sau la evenimente. Vorba proverbului din momentele de ieri de la Cotroceni.
          „Crinul dacă nu-i fudul parcă nu e crin destul.”

*

          Mi-ar plăcea azi Steaua să facă pace cu Legia. 2-2 să se scrie la sfârşit în tratate, istoria, în numele Pactului de la Varşovia. Să joace Chiricheş, măcar ca-n zilele când n-avea habar cât îi preţuieşte în euro, gloria. Să dea un gol cu călcâiul, să-ngălbenească Urban ca lămâiul.
          Simona Halep să nu greşească la servici nici o minge de break, a ei sau a adversarei şi s-o ţină langa, ca-n star trek, pocnind din bici până la capătul turneului.  
          Călin Vlasie să mă cheme la editură, să-mi spună că la muşcat „Guşterele”(romanul) şi să mi-l pună în braţe, gata tipărit (fără banul!). În sfârşit, la cutia poştală, să găsesc un aviz că a sosit un mandat de la opera scrisă.ro, cu drepturile mele de autor, iar de la Google+, pe email, să primesc scuzele lor că m-au suspendat, crezând că-mi fac un favor.
          Cer prea mult ca un nesătul? Sau nu cer destul?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu