marți, 31 decembrie 2013

Autopremiile anului 2013. Gala



          La sfârșit de an se poartǎ TOP-urile. Sunt mândru de mine. Mi-am premiat textele postate pe blog și le-am dat note în catalog. Apoi le-am urcat pe covorul roșu. Degeaba, cǎ n-a venit Moșu, ce sǎ fac mǎ las pe mâna Crǎciuniţelor!...  Clic pe titluri pentru lecturi plǎcute 2013 cu blondele alea...

1. La categoria Plai bǎlai, pamflete politice, pe locul 1
Ultimul pamphlet. Laudaţio: Staţi liniștiţi chiar dacǎ e recent, vǎ garantez cǎ nu e ultimul. Rǎmâne repetent…


2. La categoria Gușterele fǎrǎ cap pe locul 1
Coverga din cer. Laudaţio: Dacǎ vǎ întrebaţi de ce am tǎiat capul gușterelui? De durere. Putea, locativ vorbesc, mǎcar acolo sǎ-mi  ofere un palat ceresc…


3. La categoria Nikonul de aur pe locul 1
Vameșul și ţuica de prunǎ. Laudaţio: De la ţuica asta mi s-a tras. I-am spus unui ungur balaocheș, mǎ  nea Ion, fii mai omenos(!...) și m-a raportat Toakeș mai sus, sau mai jos, de-am rǎmas suspendat pe Google +, de Nikon…


4. La categoria Vuvuzele sportive pe locul 1
Demisia lui Piţurcǎ și Tǎbliţele de la Tǎrtǎria. Laudaţio: Chiar dacǎ ei au marcat, noi suntem cei care-am numǎrat încǎ un mister elucidat


5. La categoria Semnale de carte pe locul 1
Roua scribului. Laudaţio: Cum tragi așa ajungi!  Trage de Semnal pânǎ la un link. Mai trage o datǎ de el și abia atunci ajungi la Aurel Hiperlink. Virgula unde trebuie!


6. La categoria Picǎtura chinezeascǎ pe locul 1
Jin Ji Du Li. Medicalǎ. Laudaţio: Staţi într-un picior zi de zi precum cocostârcul copii


7. La categoria Povești nemuritoare pe locul 1
Roșia Montana și calullui Fǎt Frumos. Laudaţio: Și-am încǎlecat pe-o șa și șaua nu mai era…


8. La categoria Crochiuri pe schiuri pe locul 1
Împletituri de lânǎ. Laudaţio: Scrisurǎ cu andrelele bunicii


9. La categoria Fie pâinea cât de rea pe locul 1
Reţeta pâinii. Laudaţio: Fie pâinea cât de rea noi cu toţi mâncǎm din ea!


10. La categoria Mâini îndemânatice pe locul 1
Vîj – vîj cu praştia după îngeri. Laudaţio:Vînt din pupǎ. Vîj vîj cu praștia dupǎ…


11. La categoria Suplimentul de poezie pe locul 1
Joc cu rǎsǎritul de lunǎ. Laudaţio: Așez cu grijǎ talpa piciorului ca sǎ nu calc șarpele


Participati va rog la sondajul din dreapta pentru a vota trei din textele care v-au placut. Multumesc si An nou fericit!

Un comentariu:

  1. Maria Nicorescu incet,cu rabdare,vine ea vremea....de ,vine eternitatea!!
    acum 2 ore · Îmi place

    RăspundețiȘtergere