luni, 30 decembrie 2013

Renul Rudolf e femelǎ. Descoperire de Craciun



Notǎ: “Oamenii de stiinta de la Universitatea din Edinburgh au descoperit care este adevarata identitate sexuala a ajutorului lui Mos Craciun. Acesta nu este mascul, fiindca masculii nu au coarne iarna.” Eu cred cǎ știrea e falsǎ.  Bine cǎ nepoţii mei Toma și Alexandru deocamdatǎ nu știu sǎ citeascǎ



Ne-am pus în brad dorinţe și iluzii
și le-am legat în ramuri cu betealǎ,
iar ca sǎ n-avem parte de confuzii
și din senin s-aparǎ vre-o greșealǎ,
i-am scris mesaj pe facebook și-n cernealǎ



Așa cǎ Moșul n-are nici o scuzǎ,
chiar dacǎ renul Rudolph, academic,
s-ar fi descoperit o ea, lehuzǎ.
Oricât ar fi momentul de pandemic
îi dǎm în plus doar sfertul academic



Într-un final împodobirǎm pomul.
Ce multe globuleţe-am prins și stele
mai multe ca pe cer. Așa e omul
pregǎtit, sǎ ţinǎ foc aprins și-n timpuri rele,
mǎcar sǎ vadǎ Moșul prin perdele.



S-a auzit un zgomot mi se pare
și Toma ca un arc sǎrii la ușǎ,
sǎ-și iasǎ din pǎreri. 
O seamǎ de cutii și cutioare
stǎteau pe prag în așteptare,
dar Moșul nicǎieri. 
Precis are pe scarǎ o mǎtușǎ,
ori Rudolph, poţi sǎ știi, e în dureri,
sau l-o fi-ncǎierat vreo cǎţelușǎ...

Împodobitul bradului

Sesiune de fotografii


Darurile


În orașul lui Moș Crǎciun


A doua sesiune de fotografii 

 

4 comentarii:

  1. Aurora Luchian Un text matur şi de calitate.
    Fotografia Aurora Luchian.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dumitrescu Mircea Frumos ! Ma inclin fara rezerve !!!
    acum câteva secunde · Îmi place

    RăspundețiȘtergere
  3. Tatiana Constantinescu LA MULTI ANI,,,,,si multa sanatate,,,,ca-i mai buna decat toate,,,
    acum aproximativ o oră · Îmi place

    RăspundețiȘtergere
  4. Simona Fusaru Blogspot La multi ani!
    acum 3 minute ·

    RăspundețiȘtergere

Ma intereseaza comentariile ,fie si rautacioase