sâmbătă, 7 decembrie 2013

Lumea unui Nikon sau lumea vazutǎ de ITI



            Dacǎ ar fi sǎ fac un bilanţ, în anul 2013 viaţa m-a rǎsfǎţat sǎ pot atinge cu talpa piciorului și sǎ fixez în memoria Nikonului, locuri pe care nici nu mǎ gândeam cǎ mi le pot îngǎduii vreodatǎ.

            În ordinea literelor alfabetului, ca sǎ mǎ îcredinţez cǎ am fost acolo și nu doar am visat, voi posta pe blog câteva mǎrturii fotografice. Puteţi da clic pe denumirile orașelor dacǎ doriţi imagini suplimentare însoţite de povești.

Litera A
 




Litera B
Bruges
  




3 comentarii:

  1. Tatiana Constantinescu Atunci cand te astepti mai putin,,,viata iii rasplateste pe cei care merita,,,dupa munca si rasplata,,,,
    acum 8 ore · Îmi place

    RăspundețiȘtergere
  2. Virgiliu Firescu Norocosule,te invidiez ca ai vazut atatea!Te felicit ca le arati si altora ce te-a impresionat!Multumesc!
    acum 7 ore · Îmi place

    RăspundețiȘtergere
  3. Miruna Georgescu Ce mult ma bucur sa va vad ! Inspirati incredere si liniste sufleteasca !
    acum 4 ore · Îmi place

    RăspundețiȘtergere