marți, 27 septembrie 2022

Semnal în Săgetătorul



 

O carte după ce e scrisă nu mai e a autorului. Ea rămâne a lui cât timp e literă netipărită. Există totuşi riscul să nu fie a nimănui, când zace necitită, ascunsă undeva într-un raft de bibliotecă. De aceea întotdeauna mă bucur când descopăr întâmplător o însemnare undeva într-o pagină de ziar sau revistă, despre o carte de-a mea.

Luată în seamă(cartea), chit că însemnarea poate fi mai veselă sau mai tristă, după starea de spirt a emitentului şi gusturile dumisale ARTISTICE, îmi arată mie că povestea dintr-însa e vie şi poate trezi satisfacţii estetice, invidie şi uneori duşmănie. Ce mi-aş putea dori mai mult!?

Fereşte-mă doamne de prieteni!...

În cazul de faţă, Magda Grigore - la a cărei părere ţin sincer, pentru că nu se lasă influenţată de trendul vântului în nemişcarea culturală argeşeană şi, are mai curând spirit de factor perturbator, ţinând întotdeauna cont de evoluţia şi schimbările generale climatice - mi-a produs în Săgetătorul o bucurie reală pentru că ştiu că e o persoană  deosebit de ocupată.

Mulţumesc Magda pentru lectură! Poate că ar trebui să fac precizarea că începuturile poeziei mele au fost mai degrabă albastre decât „timide”şi de atât albastru au fost oprite. Cât despre proză, cu timpul, nu eu, viaţa m-a făcut prozator!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu