vineri, 2 septembrie 2022

Halep pokerstar



(Citiţi doar scrisul, nu e nimic denigrator, dimpotrivă!...)

Am găsit pe blog o postare din 1 septembrie 2013. Mi-a scos-o în faţă azi 1 septembrie 2022, facebook-ul, dintre amintiri. Atunci îşi începuse ascensiunea în lumea specială a tenisului şi la buletinele de ştiri, un Sisif de Constanţa, Simona Halep. Câştigase cinci turnee WTA în anul acela, urma cel de-al şaselea, iar titlul postării era Halep pokerstar(îl puteţi citi aici https://pasareacetii.blogspot.com/2013/09/halep-pokerstar.html).

Dacă ştanţa lui Dumnezeu i-ar fi dat 10 centimetri în plus de stat în picioare, cum a spus într-un interviu inspirat ceva mai târziu ŢIRIAC-ul, ar fi ajuns cea mai cea jucătoare şi toate trofeele şi laurii din Sistemul Solar şi Alfa Centaurii, ar fi putut atârna azi în prepeleacul dumisale din pridvorul casei de la Stejar’ Country Club.

Centimetrii ăia „sub” de la sol, n-au împiedicat-o pe Simona să urce muntele! E drept mai domol, dar cu constanţă şi cele 24 de trofee câştigate au relevanţa lor! Iar uriaşul loc 1 mondial împletit ca la carnaval din trandafiri, la Beijing în 2017, a întrecut imaginaţia Bunei Vestiri.

Nu am adulat-o niciodată pe Simona Halep. Am admirat-o doar tăcut dintr-un colţ al paginii mele de blog şi după fiecare victorie, am aprins la mine-n bârlog artificii, destupând şi câteva cuvinte spumoase, care nu-şi mai încăpeau în piele.

Am avut parte cu Simona şi o să mai avem în continuare şi de căderi fulminante în reprize scurte. Viaţa îţi oferă surprize când te-aştepţi mai puţin!

E una să cazi pe fereastră de la parter, ca un fante pe care l-a surprins nevasta cu vreo zână în braţe, şi, alta să cazi din cer în smurdul tău personal, lovit de un stol de becaţe!

Ce vreau să zic, mă uit la US Openul Marelui Şlem, de când Simona Halep a părăsit zona după explozia cu drona Bayraktar. Mă tem că nu mai simt nimic, de parcă nu mai am organ la cântar!

Nu vreau să denigrez, dar fără ea turneul n-are nici un chichirez! Doar Serena ce mai ţine trena în suspensie... Iese campioană, sau la pensie?...

7 comentarii:

  1. De pe facebook Lucia Casu
    Da este adevarat, fără Simo, turneul nu are nici o culoare, nici o frumusețe! Din alt punct de vedere, m-as bucura sa câștige turneul Serena! La ce a reprezentat în tenis, merita sa-si încheie cariera, ridicând trofeul deasupra capului.

    RăspundețiȘtergere
  2. De pe facebook Ali Cornelia
    Doamneeee, exacta asa simt și eu,fără Simo turneul e fad,doar Serena ma mai interesează,as vrea sa câștige ea turneul!

    RăspundețiȘtergere
  3. De pe facebook Mary Susnea
    Super comentariu! Fără Simona turneul nu are farmec, sper ca Serena să câștige...

    RăspundețiȘtergere
  4. De pe facebook Patape Mariana
    La fel simt și eu. Turneele la care Simona participa aveau un farmec apatre. Meciurile ei erau cu sufletul la gură până la ultima minge când rasuflam ușurați și nu ne incapeam în piele de mândrie că suntem români. Atunci când pierdea sufeream la fel dacă nu și mai mult decât ea. O să mai traim astfel de stări atât cât ea va fi în circuit, apoi vom vedea dacă tenisul ne mai atrage.

    RăspundețiȘtergere
  5. De pe facebook Maria Mărușteri
    Ca de obicei articol excelent! Simona rămâne Simona, și da, fără ea turneul nu are farmec. As vrea să urmăresc meciurile dar chiar nu pot. Poate Ana ne va face o surpriză la dublu. Îi urez succes!

    RăspundețiȘtergere
  6. De pe facebook Maria Motorca-Canada
     Mă bucur că un bărbat vorbește frumos de Simona halep . de obicei bărbații sunt cei mai duri cu ea când pierde . vă mulțumesc frumos.

    RăspundețiȘtergere