marți, 19 octombrie 2010

SuperBlog _ Etapa XII_a _ Omul cu "pasaportul albastru"

                         Ziua de-a curmezişul nopţii pâlpâie ca un semn de carte. Urletul alb al himerei îmi dă târcoale. Strălucitoare, pasărea argintie mă cheamă la bord. Zborul e lung şi destinaţia mereu schimbătoare. Neliniştea sufletului meu călător m-a făcut să întrezăresc o zonă nomadă în rădăcinile din care-mi trag seva. Eu chiar cred că la origini, într-un alt timp sămânţa mi-a fost împrăştiată de păsări în cele patru vânturi. Si în viaţa pe care-o trăiesc acum, glasurile răspândite de demult mă cheamă să recunosc o clipă, un anotimp, un gând, o lacrimă de fericire. Eu chiar m-am născut călător
                         Ating marginea acelei lumi şi totdeauna mă întorc cu TAROM-ul. Cum de-a fost posibil, cine mi-a oferit darul de a zbura fără limitele dependenţei de costuri şi timp, în deplină satisfacţie nesăbuită a simţurilor ?...
                          Desigur nimic nu ar fi fost posibil fără competiţia blogerilor SuperBlog 2010. Am câştigat un premiu scriind un post în care am explicat mesajul principal al primei campanii de imagine din istoria de jumătate de secol al “mărcii” TAROM _ “Drumul ne formează, dar destinaţia ne defineşte”pe care compania şi la asumat ca parte a strategiei operatorului aerian român de a promova serviciile oferite consumatorilor săi, în contextul aderării la alianţa SkyTeam în iunie 2010.
                          Din fişele mele de documentare:
                          SkyTeam este cea de-a doua mare alianţă internaţională din lume, ce oferă pasagerilor săi acces la o reţea lărgită de destinaţii, cu mai multe frecvenţe şi conexiuni. Odată cu aderarea la SkyTeam, TAROM a trecut la programul de fidelitate Flying Blue – creat şi operat de Air France şi KLM. În prezent, acest program numără peste 15 milioane de membri, din întreaga lume.
                          Flying Blue vă ajută să acumulaţi uşor Mile(piloţii măsoară zborurile în mile) oriunde mergeţi. Milele pe care le acumulaţi sunt adăugate pe card în contul dumneavoastră online şi le veţi putea folosi pentru bilete-premiu spre o destinaţie aleasă de dumneavoastră, dar şi pentru multe alte oferte excelente. De asemenea, puteţi să cumpăraţi Mile pentru a le oferi cadou unui prieten sau pentru a vă completa contul, astfel încât să vă puteţi permite călătoria visurilor dumneavoastră.
                         Există patru niveluri de membru, începând cu Ivory şi continuând apoi cu trei niveluri Elite: Silver, Gold şi Platinum. Fiecare nivel oferă beneficii şi privilegii, iar cu cât ajungeţi mai sus, cu atât cresc avantajele.
                         Profesionalismul dovedit în cei peste 90 de ani de zbor în Romania, solidul capital de încredere şi noul brand contemporan, modern făcând parte din elita aviaţiei mondiale, priveşte viaţa ca sumă a tuturor destinaţiilor şi îşi propune să ofere consumatorilor experienţe noi.
                        „Oportunitatea TAROM este de a deveni alegerea numărul 1 în topul preferinţelor românilor în ceea ce priveşte liniile aeriene, iar noua campanie urmăreşte să capteze acest moment benefic şi să schimbe imaginea învechită a mărcii spre o companie construită pe valori autentice,” declara în debutul campaniei Bogdan Marin, Director Strategie din partea TAROM.
                          Destinul unui om este de fapt o sumă de destinaţii spunea frumos şi Loredana Caradimu, Unit Business Director Ogilvy când mi-a înmânat premiul cel mare „paşaportul albastru” şi cu el libertatea de a-mi împlinii toate visele. Singura grijă în momentul de faţă este să intru pe site-ul TAROM (www.tarom.ro) să accesez serviciul check-in online să-mi aleg scaunul şi tipul de mâncare dorit.

                            Mâine zbor în Dubai. Abia aştept să aud glasul cald, liniştit: „Comandantul şi însoţitoarele de bord vă urează călătorie plăcută! Salutăm prezenţa printre noi a omului cu paşaport albastru!”
                            Plecăm de aici, ca sa ajungem acolo, ca să plecăm din nou. Drumul ne formează, dar destinaţia ne defineşte. Numai la destinaţie aflăm cine suntem.
                             Eu de AICI, am aflat. Înseamnă că am ajuns UNDEVA. Sunt omul cu „paşaportul albastru”.  Mă aude CINEVA?!...

Nota: Aceasta postare a fost notata cu 72 puncte

duminică, 17 octombrie 2010

SuperBlog _ Etapa XI-a. Fhasion Tara _ Frunza de feriga


              Între darurile pe care omul şi le-a făcut sieşi, singur de Dumnezeu, împrumutând fără îndoială din imaginarul creaţiei, putem număra cu mândrie, ca o mare victorie a patrimoniului spiritual al umanităţii, frunza. Dacă aerul pe care-l respirăm ni s-a dat, cuvântul pe care-l vorbim (întâiul desigur) la fel, apele şi pâmântul cu verdeaţă, cerul cu luminătorii lui de asemeni _ frunza, ne-am luat-o singuri. Eva şi frunza ei au creat fashion. Şi când te gândeşti că nu i-a şoptit nimeni, i-a venit aşa de la sine, de amorul artei! Ne putem închipui cum ar fi arătat pământul fără  extraordinara descoperire din grădina raiului.
              Strămoşilor de mai dintâi li s-a făcut foame şi-au omorât animale ca să se poată hrănii. Cât să trăieşti numai cu poamele din grădina raiului! Li s-a deschis apetitul, şi devenind lacomi, au vrut mai mult şi s-au omorât între ei. Apoi s-au strâns în grupuri şi s-au dotat, mai întâi bâte (bâte de-alea ca-n  Piaţa Universităţii), pietre (ca s-arunce în geamurile de la guvern...), mai târziu săbii şi arme de foc, declarăndu-şi unii altora războaie. Au descoperit roata şi-au fabricat Mercedes-uri. Au descoperit că autostrăzile sunt putine si-au furat de la păsări rostul zborului  şi tot aşa până-n zilele viţii noastre.
               Doar femeia, aşteptând bărbatul să se întoarcă din bătălii a rămas liberă să cugete  şi să îngrijească misterul şi frumuseţea ei fascinantă. E drept s-au mai născut şi conflicte de interes, şi invidii. Cum să te simţi când toţi bărbaţii au pornit să cucerească cetatea Elenei din Troia, tu ca femeie. 
                 Aşa au hotărât să dezvolte industria modei.
               Au deschis ateliere de confecţii şi marochinărie (se uscau pe garduri degeaba pieile animalelor vânate, sau crescute în gospodărie), au deschis magazine specializate şi au declanşat campanii de marketing şi public relations.
                Evoluţia a fost întrutotul spectaculoasă, dar sinuoasă şi lunecoasă ca ţesătura de matase fină descoperind supleţea statuară, linia elegantă a unui manechin 60_90_60.
             Distanţa de unde s-a pornit până azi, e imensă. Să ne închipuim.
                Intră în  magazin Adam 111 şi solicită Evei 99 o frunză de stejar;sau de lotus după cum ar cere, cum sa zic, gabaritul personal al iubitei sale, pe care o  striga pe numele predestinat ghinionului Eva 13.  Vânzătoarea, Eva 99 îl măsura din ochi seducătoare şi daca aspectual războinicul era OK, îi oferea o frunza de ferigă din colecţia ei personală de toamnă-iarnă, invitându-l în cabina de probă ca să-i arate cât de splendid cade(...) de pe ea. Ups.
                 Acum în epoca modernă nu mai trebuie să piezi timpul în magazine. Timpul are alte valori de intrebuinţare şi priorităţi, trebuie să scoatem ţara din criză. Poţi conta pe Vântu şî să ieşi în stradă la miting, pe Patriciu  şi să vindem sarea şi cea mai ramas din industrie, sau chiar pe Voiculescu când răgneşte răguşit  să-l dăm jos pe Băsescu dacă vrem să simţim imediat cum năvăleşte prosperitatea peste noi.(…)  Personal, cred că timpul  e cel mai bine să-l investim în pariuri. Apropo, diseară la derby-ul Dinamo – Steaua( l-am văzut pe Becali cam trist)   voi merge sigur pe 1 solist
               Ca sa poţi presta, sau protesta, sau presa la televizor liniştit ca mascul pentru ţara ta, tehnologia pune azi la dispozitia nevestelor, Fashion Tara, adică ţara lor,  lumea mirifică a frunzelor, pardon, lumea vestimentaţiei, a  culorilor, pasiunii şi sensibilităţii, lumea croielilor rafinate şi subtile,  a materialelor a căror supleţe se muleză pentru a pune în valoare eternul feminin, a colecţiilor de succes limitate ca numar de model al produsului(50-60), specific Tarei, care în fiecare vineri iese la rampă cu noutăţi.  Site-ul însuşi la începutul toamnei şi- a schimbat  ţinuta, are un nou  look cu funcţionalităţi apreciate, reinventat, cu surprize, oferte, fedbak, reduceri. Happy Happy Day, povesti de succes.

Intraţi să vedeţi,  http://www.tarafashion.ro/ Roxana Cojocaru vă va primi cu profesionalism şi căldură, sigur după aceea ve-ţi fi mai frumoşi mai indragostiţi şi mai buni.


Nota: Aceasta postare a primit doar 51 de puncte in concurs. Doar atat !

Un PA pentru Calin Hera Paharul cu whisky

Bunicul trebuia să plece la cer. Aşteptând luntrea, verifica din listă cu îngerul şirul obiectelor necesare călătoriei: carnetul de însemnări, bănuţul de argint,tabacherea, paharul de whisky şi fotografia aia îngălbenită a bunicii cu calul în faţa prispei mâncându-i din palmă covrigi de Buzău. Şi dintr- dată se lumină ieşind din buimăceală, uitase gheaţa. Cum să tainească în Poartă cu “sfântul”,dacă n-ar fi plutit gheaţă-n pahar?!…
Taman picase şi Caron să-l treacă Stixul, să mai aştepte, acu ne-ntoarcem după gheaţă.
După gheaţă, fruntea acoperită cu broboane parcă nu mai ardea. Dispăruse şi negura. Măi copii m-am întors. Daţi-mi să gust un pahar cu whisky.

vineri, 15 octombrie 2010

SuperBlog _ Etapa X_a _ EDIMAX Ca trenul...

EDIMAX
E UN AX DE CONCEPTE SI IDEI DINTR-  UN BAX.                      
  
EDIMAX VIRTUAL E UN VAL DUPA VAL SEMINAL.
 E
 UN STAR    POPULAR CE SERVESTE CAVIAR, LA MUSTAR. 
     EDIMAX                                                  
E UN SPOT
 POLIGLOT

                      CU NEPOT               
                              DE PILOT
                                     CU COMPOT
                                            DE ROBOT
                                                   
                                                                             CU TOT

Participa la Superblog Etapa X-a

Nota autorului:
Nepotul meu e unic, n-are cotă.
Băiat isteţ, în piaţă joacă tare
Si de simţiţi nevoia de mascotă,
Să batem palma! La mai mare !

Edimax, pe el îl cheamă Tomax.


Nota: Aceasta postare a primit 70 puncte

SuperBlog Etapa II_a _ Iapa Lady si Toyota Auris

Lady, îşi botezase Alui Ciulă iapa când s-a născut.(Alui, legat. Gura lumii slobodă, îl transformase în nume propriu.) Apoi, a îngrijit-o cu dragoste până când i-a venit sorocul s-o înhame la căruţă. Ciudat, omul nu s-a căsătorit niciodată, n-a vrut să-şi ia pe cap singur, obligaţii, avea destule. Să are, să semene, să cosească, să strângă fânul, să-l urce în fânar, peste tot însoţit de credincioasa lui iapă Lady. După ce s-a stins ăl bătrân i-a venit mai uşur, într-un fel, au rămas amândoi.
De la nume i s-a tras cred, eleganţa ţinutei, pasul rotund armonios. Când era aproape să se înmoaie din oboseala de peste zi, fornăia şi scutura uşor capul, Ciulă înţelegea şi comanda popasul. Înr-un astfel de moment era vecinul meu când am oprit Aurisul şi i-am făcut fotografia. Părăsisem convoiul caravanei Toyota Experience 2010, la Constanţa si mă îndreptam spre Craiova , urmatoarea etapă a drive testului început la Suceava în 21 septembrie. Depaşisem Piteştiul şi mă aflam aproape de satul natal când l-am zărit pe Ciulă.
Toyota România, unicul importator şi distribuitor al gamei Toyota la noi, abia prezentase, în urmă cu câteva saptamâni , noua Toyota Auris HSD, capabilă să consume 3,8 litri/100 km şi să emită numai 89 de grame de CO2/km. Conceptul special pentru Europa va fi comercializat la un preţ de 19.516 euro (fără taxe).
Am avut norocul să o conduc. Auris are un interior de calitate, ce respiră spaţiu, dispunând de o consolă centrală sculptată ce aduce cu o arcadă elegantă şi practică. Partea superioară a acesteia include, în funcţie de nivelul de echipare, comenzile pentru sistemul audio şi climatizare, ori pentru sistemul de navigaţie, care integrează “departamentul” tehnic cu cel de bună-dispoziţie. Ceasurile de bord sînt aceleaşi ca la Corolla, dar aici se opresc toate asemănările. Pe secţiunea consolei comod pozitionat se găsesc levierul schimbătorului de viteze şi frîna de staţionare.
Auris HSD este primul şi unicul model hibrid integral din clasa C, care aduce ca noutate tehnologia Hybrid Synergy Drive /HSD/, atu ce se va regăsi, potrivit oficialilor companiei, în toată gamaToyota până înanu 2020. Automobilul celor de la Toyota oferă şoferului patru moduri de conducere, incluzând EV, ECO şi POWER, precum şi o dotare standard generoasă. Capabil să funcţioneze atât în modul integral electric, cât şi în modul combinat (benzină şi electric), sistemul HSD, alcătuit dintr-un motor pe benzină de 1,8 litri VVT-i şi un motor electric, poate genera o putere maximă de 136 CP, care asigură o accelerare de la 0 la 100 km/h în 11,4 secunde şi o viteză maximă de 180 km/h.

Nu cred că Ciulă a priceput ceva atunci când s-a dat jos din căruţă şi s-a aşezat stingher pe bancheta din faţă, Dar am găsit prilejul să-mi repet poezia ce-o învăţasem pentru drive test.
Lady a înclinat uşor din cap şi s-a oglindit în strălucirea caroseriei. Şi-a potrivit panglicile roşii şi părea să cocheteze cu bolidul. “Măi Auris, în herghelia aia a ta, ai vre-un armăsar mai de doamne ajuta?” Numai că Auris n-avusese timp sa priceapă dedesubturile limbii…
Din păcate la noi s-a pierdut cultura calului. Dincolo _ vedetele, magnaţii, doamnele din înalta societate apreciaza echitaţia şi nu există familie bună făra să călărească în deplină satisfacţie un cal de rasă. M-am uitat la Lady şi apoi la Auris. Urma să vină nebunia Craiovei, drive test-ul, întrebările. uneori mă simteam depăşit de atentia agasantă cu care eram inconjuraţi
Alui Ciulă ce zici facem schimbul?...
Participa la SuperBlog Etapa II-a

Aceasta postare a fost notata cu 80 puncte