luni, 15 noiembrie 2010

SuperBlog _ Etapa XXXI-a, Da sunt destept am sa cumpar de la Azerty

Mi s-a întâmplat odată, faptul este real, fostul meu ginere îşi ridica o casă undeva la marginea Bucureştiului. La prima vizită, o înălţase până la centură, şi urma să construiască etajul  cu pereţi din lemn şi izolaţii din acelea uşoare, să nu strice  mobila când se va dărâma la cutremur.
Ginerele meu căuta să mă lamurească, cum că n-ar mai vrea să mai toarne deasupra practic nici centura, consecvent aceluiaşi principiu descris anterior. Bag’samă, avea de gând să-şi cumpere o mobilă de mare valoare şi n-ar fi vrut în vremile astea nesigure să-i rişte integritatea. Ca nespecialist, (eu n-am reuşit să-mi ridic niciodată o casă) mi-am dat cu părerea.
Rău am făcut! În loc să-l încurajez mi-am spus opiniile. Se pare că nu s-a mai pus problema centurii, şi nici cea a acoperişului în consecinţă, s-a pus doar problema divorţului şi nu m-au mai întrebat pe mine, cum n-o făcuseră nici la căsătorie.
De-aia vă zic, pregătindu-mă să vizitez magazinul online Azerty într-o casă nouă, mi s-a părut cumva o similitudine cu păţania mea de mai devreme, şi înainte de orice mă simt obligat să fac precizarea expresă, că nu sunt un specialist IT, retailer, PR, public affairs, marketing şi advertsing. Nu am pretenţia deci că girez un punct de vedere profesional. Nu vreau să dărâmaţi, Doamne ferşte după ce trec eu, tavanul, pereţii, sau acoperişul  magazinului online dacă nu ni se potrivesc opiniile.
Ce bine că nu trebuie să mai merg cu metroul, tocmai până-n Grozăveşti lângă Pui de urs, în faţă la Orhideea unde au ei magazinul magazin!...  http://www.azerty.ro, şi Google ţi-aduce acasă pe loc toată împărăţia!
La intrare, o voce feminină te-nvaţă desigur cum să-ţi economiseşti banii. Mi-ar fi plăcut să văd şi femeia, dacă tot au avut ideea cu blondele. Oricând o femeie dezleagă baierile pungii. Vorba aia cu interesul poartă fesul, aici nu se aplică. Oare de ce ei nu vor să arate femeia? e acolo probabil o lucrătură!…
Prima impresie în casă nouă, pe site, e că sunt puţine, culorile . Numai alb şi albastru. Eu vă cred, aţi vrut să pară construcţia ca un bloc cu 18 etaje de beton şi sticlă. Măcar scheletul, măi oameni buni, mai puneţi cumva o culoare, altfel daţi impresia că se face comerţul în aer liber.
Am fost prea dur. Nu mă luaţi în seamă. Site-ul se mişcă bine şi ai la îndemână toate detaliile. Şi uite o idée stralucitoare, Cardul VIP, excelent!...  vă rog eu să citiţi detaliile.
Cum devin posesor de card VIP?
·         Acumulând cumpărături cu valoare de……şi e OK.
·         Periodic, la concursurile organizate de Azerty……lipseşte verbul. Ce  trebuie să fac?
“Cât de chitros poţi să fi!...”Asta e expresia fiicei mele mai mici, aceea cu casa neisprăvită. Dar ea îi dă cu totul altă nuanţă. Nu ştiu de unde a cules o uşoară semnificaţie peiorativă, că la noi în casă chitros e pur şi simplu zgârcit, şi de unde?!... E drept că-mi cam fac cu ochiul mai mult promoţiile şi lichidările de stoc, pe Azerty!
Să continuăm “turul oraşului”,mai propriu zis numai al casei despre care vorbim. Review video.  E iarşi o bună idee, dar de ce numai Ana, prezentatoare pentru toate produsele? Vă găsesc eu soluţii, discount, superblonde, la asemenea marfă!… şi le poţi folosi desigur şi în cabina de probă la imagini 360.
Există si-un blog, sărăcuţ deocamdată, dar promite oarece premii pentru SuperBlog destul de interesante.
Despre produse ce să mai vorbim, filtre, detalii,operativ sunt în regulă şi contează.
Suportul, ratele, socializarea pe twitter şi facebook, abonamente newsletter şi să nu uităm parteneriatul benefic ‘Azerty.ro si Microsoft’cu sistem de operare preinstalat la calculatoarele cumparate in legalitate fara compromisuri.
Da sunt deştept, am să cumpăr de la Azerty!

Nota: Aceasta postare a fost notata cu 85 puncte

duminică, 14 noiembrie 2010

SuperBlog _Etapa XXX-a. Tehnologii de duminică

În peşteră răcoarea te înfioară . Durerea pământului tace în colonadele stalactitelor. Rar din tavan lacrimi se desprind atingănd suprafaţa de cleştar a lacului. Miezul sunetului se întinde ca o umbră în ecou.
Şi tot tăcere. Dintr-o dată  pădurea îşi deschide freamătul unei adieri de vânt. Concertul păsarelelor sub ramuri capătă înălţime. Culcat în iarbă aud cum se grăbesc secundele.
Marea e furioasă. Valuri izbesc de ţărm şi sparg întunericul. Îmi vine să recit în gând Oda în metru antic.
Sus în cer Debussy picteaza un Clar de lună.
Sunetul este o sărbătoare a vieţii, precum lumina, culoarea şi cel dintâi, cuvântul. Sunt mari artişti care desigur îl modelează, sunt îngeri care-l înalţă, dar tehnic trebuie păstrat şi redat în complexa lui adâncime, cu catifelarea nuanţelor şi căldura din interior, cu acurateţea şi rigoarea strălucitoare a luminii, spre bucuria întreagă şi netulburată a celui care ascultă vrăjit.
De asta se ocupă în domeniul IT, cei care îngrijesc cu mult profesinalism capabilităţile domeniului despre care suntem solicitaţi să vorbim, în această cea de-a XXX-a probă a concursului SuperBlog.
De asta se ocupă ASUS şi expertiza lor împărtăşită cu profesionistii de renume mondial de la Bang & Olufsen ICEPower s-a concretizat într-un standard numit SonicMaster, cu care au înzestrat noua generaţie de notebook-uri de serie N îcununată de bijuteria NX90 despre care am mai vorbit în concurs.
Şi iată cum sponsorul şi examinatorul nostru ne copleşeşte cu detalii în enunţul probei:
“Secretele tehnologiei SonicMaster? Cum reuşeşte aceasta să ofere o calitate a sunetului unică pentru laptopurile ce o folosesc?
            Puritatea sunetului oferă o separare a elementelor din coloana sonoră. De la sunetul delicat al tocurilor pe o podea de marmură până la vibraţia delicată a unei corzi de vioară, redarea cu fidelitate si precizie asigură detalii bogate şi subtile.
            Bass-ul puternic aduce o întregire a coloanei sonore, transformând audiţia într-o experienţă reală, naturală.
            Volumul mare iţi permite sa simţi imersiunea în acţiunea filmelor sau în evenimentele sportive. Ce ar fi însemnat uralele mulţimii fără volumul necesar transmiterii emoţiilor vulcanice din spatele lor?”… şi tot aşa, nu are rost să continui. Un asemenea enunţ detaliat are darul să te inhibe, nicidecum să-ţi stimuleze  inspiraţia scriiturii.
Se vede ca cel care a făcut enunţul e îndrăgostit de meseria lui, ce să aduc eu nou, când nu am pipăit o asemenea minunăţie de notebook. Următorul bobârnac l-am primit deschizând site-ul official http://sonicmaster.asus.com , eclatant, elitist am pus linkul şi nu mai completez nimic. Restul datelor tehnice faptul ca tehnologia SonicMaster permite notebook-urilor sa redea cu pana la patru octave mai mult decat laptopurile obisnuite, aducand sunetului o veridicitate unică. Celelalte comparaţii, pe amplificatoare, boxe şi camere de rezonanţă las pe ceilalţi concurenţi să-şi etaleze cunoştinţele. Mă simt depăşit.

Nota: A ceasta postare a fost notata cu 75 de puncte

sâmbătă, 13 noiembrie 2010

SuperBlog _ Etapa XXIX Blogway dialoguri posibile

Nu am totdeauna un whiskey bun. Dar fără cafea nu mă pot aşeza în faţa calculatorului. E bun şi coniacul până la urmă. La cât beau eu!…(aşa ai un scris sucit de nu întelege omul cât bei! mult? sau puţin!?...). Lasă-i să se frământe dacă n-au altceva mai bun de făcut.
Sper că v-am obişnuit cu dialogurile noastre. Eu şi pasăreaceţii, spiritul blogului meu, mai dialogăm uneori când pierdem din înălţime şi inspirăm mai greu. Vă spun un secret, pasăreaceţii totdeauna evoluează între paranteze. Nu căutaţi să puneţi semnul = între ceaţă şi paranteze, că n-am spus asta. Semnul vă aparţine  eu v-am dat doar o cheia ca să vă luminez, să vă scot din ceaţă. (ce subiect tratăm azi?)
Astăzi vorbim despre Blogway. (despre ăia să vorbeşti tu, mie nu-mi trebuie!...) Biata pasăre, se teme să n-o las de izbelişte. Cum s-o las, de doi ani îmi mănâncă sufletul, s-o las tocmai acu? (ba tu mi-ai mâncat mie sufletul, nimic n-ai ştiut. Nu tu, un gadget mai acătării, un tag, un link unde trebuie, să câştigăm trafic, nici măcar un banner nu ştii să faci, ce să mai vorbim de publicitate, nimeni nu dă doi bani la noi pe blog să ne-nbunătăţim nivelul de trai ca să zburăm peste criză.) Are şi pasărea dreptatea ei! Când am făcut eu şcoala nu se inventase netul, şi limbi străine, doar  limba rusă şi aia mi-a rămas în gât. De unde atâta engleză ca să pricep limbajul specific. Că cu Google translate mai rău te-ncurci. (iar exagerezi, fără el erai mort de mult.)
Să fi ştiut de Blogway, www.blogway.ro de la-nceput  altfel s-ar fi pus azi problema. Costurile de 4,5 euro cât cere Compania Hostway Romania pentru domeniu.ro n-ar fi fost chiar un capăt de ţară la câte oferă ei. (şi ce oferă mă rog dacă nu-ţi e cu supărare?)
Blogway.  e un card preplătit care ofera: platforma de blog (WordPress), bandă de internet , tutoriale, email, domeniu .ro, teme, hosting profesional, spaţiu pe server si suport tehnic. (după cum spui pare să fi adus paradisul bloggerilor, pe pământ.)  Nu chiar pe pământ, la coborât în blogosferă, tu, adică eu ca proprietar de domeniu aş rămâne doar cu grija scrisului, restul baţi din palme… (da,da, baţi din palme, rosteşti “să intre cadânele’ şi toate blondele, că m-ai înnebunit cu ele, năvălesc la tine pe blog. Adevărată orgie, drac bătrân la ce-ţi  zboară gândul!)
(şi totuşi dacă stai să cugeţi, ai totul de-a gata nu eşti la mâna unui neisprăvit ca ăsta al meu, care nu ştie să-mi aleagă un template sau plug-in-uri ca lumea, să optimizeze Google –SEO, să pună un filtru de spam, să introducă un filmuleţ de pe Youtube sau Trilulilu, mai că nu rezişti ispitei)
Să-ţi mai citesc doar câteva cuvinte cheie din prezentarea lor
Promovare _ Îţi vom face blogul cunoscut şi recunoscut, pe site va fi o secţiune cu RSS-uri din comunitatea Blogway.
Siguranţă _ Îţi găzduim blogul în cele mai bune condiţii, pentru un an de zile. La sfârşitul perioadei, dacă vrei, mergem mai departe împreună.

Simplitate _ Totul este foarte simplu şi uşor de înţeles. La Blogway, n-ai nevoie de nici un fel de cunoştinţe tehnice ca să poţi avea blog, avem multe tutoriale pe site care te învaţă imediat ce şi cum.

Rapiditate _ Blogul ţi se va încărca repede indiferent de câţi vizitatori ai şi de unde vin ei. Avem peering direct cu cei mai mari furnizori de net din Romania: RDS, Romtelecom, UPC, Euroweb, Evolva

Protecţie _ Dacă ai deranjat pe cineva cu blogul tău, iţi asigurăm protecţie împotriva atacurilor pe net prin soluţii hardware dedicate (flood and DDoS protection).

Profesionalitate _ Dacă e un lucru pe care-l putem garanta, acela e că blogul tău va fi tot timpul funcţional. Nu vor exista perioade down-time, in care blogul tău sa nu poată fi accesat. Asta pentru ca filosofia Hostway are în centru conceptul de back-up, adică la orice soluţie, avem[...]

( opreşte-te, stai să aflăm notele de la Hostway la SuperBlog şi apoi hotărâm împreună)

vineri, 12 noiembrie 2010

Flash

Am luat cu asalt Campionatul Mondial la Paris în patria muşchetarilor.  La spadă, fetele noastre au câştigat titlul pe echipe în finala cu Germania. Un succes fantastic pentru care cuvintele nu au îndeajuns măsură.
Ana Maria Branză, Anca Măroiu, Silmona Alexandru şi Loredana Iordăchioiu
Bravo fetelor !!!

SuperBlog _ Etapa XXVIII-a. Real-ităţi "alaskeze"

Nu ştiu dacă are vre-o relevanţa faptul că în limba aleutină, Alaska (alyeska) înseamnă “ţară mare” sau “pământ mare”, iar în limba Real,- Hypermarket România, Alaska înseamnă noua gamă de  produse electrocasnice “mici”.
Ce alte legături de-a dreptul istorice ar mai putea fi făcute?
Dacă  am început cu un aparent contrast, putem lansa şi o similitudine.
Când au cumpărat americanii teritoriul Alascăi de la ruşi, (ştie unchiul Google précis data, dar nu-l mai întreb) au dat pe el doar nesemnificativa sumă de 7,2 milioane de dolari, să moară de ciudă dac-ar şti latifundiarul nostru din Pipera, dar el nu ştie că nu scrie în cărţile sfinte.
Şi produsele brandului sunt tot la preţuri avantajoase, având şi o apreciabilă componentă calitativă si de fiabilitate ce le situiază în top. (Fie vorba-ntre noi, de-ar fi ştiut ruşii atunci, cât petrol, gaze naturale aur şi alte minereuri ascunde subsolul Alaskăi nu ştiu dacă la fel ar fi stat negocierile…)
            Deocamdata seria produselor depăşeşte cu putin peste 60 de articole; de la filtre de cafea şi până la ventilatoare sau articole de încălzit, mai ieftine cu 20-30% faţă de produsele de referinţă, de la aparate de gătit, mixere, fiare de călcat şi până la aparate pentru îngrijire personală, sandwich makere, mult apreciatele cuptoare cu microunde etc.



Ideea mi se pare strălucită din mai multe puncte de vedere:
·         In perioadă de criză omul cumpără strict ce are nevoie, şi intră des in supermarket.
·         Vânzările produselor electrocasnicelor mici şi utile, la preţuri accesibile, se pot strecura din când în când în  coşul săptămânal de cumpărături.
·         Cumperi mai sigur produsul sub marca unui brand, care şti că trebuie să-şi poarte de grijă.

Cu siguranţă, design-ul placut,culorile atrăgătoare, în pas cu tendiţele creativitii şi trendul pieţii va stimula argumentaţia gospodinelor in dezbaterile îndelungi pe buget în cadrul parlamentului familial. Până la urmă se înţelege de la sine, ea, gospodina, dar înainte de toate femeia, va şti cum să încline balanţa. înainte de a se ajunge la numarea voturilor.
Sunt sigur că diversitatea produselor va fi sporită, dar nu aş opta pentru un ritm intens. 

Felicitări Real !


Nota: Aceasta postare a fost notata in concurs cu 96 puncte