miercuri, 15 martie 2017

În sensul sărbătoririi



   


                    Se dedică Eugeniului fizician
şi poet Pohonţu de ziua dumnealui



hazardul e legat strâns de rigoare
altfel cum să împerechezi
cuvintele  în strâmtoare
în sensul copilului
născut

alegerea hainjinului
nu cunoaşte
alt rost
altă vină
alt chip

undeva la marginea nisipului
în lenjeriile trupului
o haijină
culege sticlarului
sticlă neîncepută
din lumina
unui tristih
          *

Eu gen de nisip

În care hainjinele
Calcă pe ape

La mulţi ani Eugen! Toate cele bune!
 

Un comentariu:

  1. Dialoguri in Cenalul 9

    George Mihalcea Io zic că, de data asta, n-o s-o ia nimeni drept încălcare, că doar e sărbătoarea haijinului cu nume de mercenar cazac. La mulți ani, frate Evghenie, pohonț al ghiersului cu zece dimensiuni! Unde mai pui că și textul lui Tomiță e așa de fain!
    Îmi place · Răspunde · 3 · 30 minute · Editat

    Emil-iulian Sude Bine că are şi,, sensul copilului,, sa nu mai fie aşa visător colegul Phonțu :)
    Îmi place · Răspunde · 31 minute

    Emil-iulian Sude Imi plac încercarile identitare şi de empatie. Un fel eul altul.
    Îmi place · Răspunde · 30 minute

    Adrian Suciu Trebuie să dea de băut!
    Nu-mi mai place · Răspunde · 3 · 18 minute

    George Mihalcea Obligatoriu, dar să ne și scoată pe la ceva codane!
    Îmi place · Răspunde · 17 minute

    Ion Toma Ionescu cum s-ar zice comform regulamentului e obligatoriu!...
    Îmi place · Răspunde · 2 · 17 minute

    Adrian Suciu Fără codane, că e sensibil și nu suportă dezmățurile!
    Îmi place · Răspunde · 1 · 16 minute

    Ion Toma Ionescu Adrian Suciu Nume de cod Ane...
    Îmi place · Răspunde · 1 · 15 minute

    George Mihalcea Tomiță, conform legii nescrise(pe care ți-o va explica Adrian, în particular), tu ai prima opțiune, pentru că ai scris, dar ai mare grijă!
    Îmi place · Răspunde · 14 minute

    Adrian Suciu George Mihalcea, nu aș vrea să fim pricină de poticnire pentru Ion Toma Ionescu! :P
    Îmi place · Răspunde · 2 · 13 minute

    Ion Toma Ionescu George Mihalcea Pun inimii cuie in loc de pioneze...
    Îmi place · Răspunde · 12 minute

    George Mihalcea
    Îmi place · Răspunde · 12 minute

    Eugen Pohontu șuguiți voi pe seama unui tinerel de 26 ani? ...sigur că destup un butoi :)
    Nu-mi mai place · Răspunde · 1 · 3 minute
    Ion Toma Ionescu

    Eugen Pohontu
    Eugen Pohontu Ion Toma Ionescu, un mare domn, un adevărat boier al cuvântului, să ne trăiești maestre!
    Nu-mi mai place · Răspunde · 1 · 1 min

    RăspundețiȘtergere