luni, 6 iulie 2020

La multi ani Adrian Alui Gheorghe

În zi aniversară îmi este simplu să decupez câteva rânduri dintr-o pagină a Fotografiilor mişcate, aflată în curs de apariţie la Editura eCreator, adăugând din toată inima un 
LA MULŢI ANI MUNTE DE OM!
Cu Adrian Alui Gheorghe într-un tur prin sălile Muzeului literaturii din Bucureşti, prin oraşul Piatra Neamţ, sau oriunde în altă parte, nu ai cum să te plictiseşti. Atins de magia locurilor natale unde înaintea lui a copilărit Creangă, tot ca el dăruit cu har de povestitor, văr de-al doilea cu Nicolae Labiş, tobă de carte, risipind printre informaţii preţioase, întâmplări hazlii cu şi despre scriitori importanţi, trăite sau doar auzite, am avut parte de câteva după-amiezi deosebit de agreabile.
În plus am primit în dar pe rând întotdeauna cărţile lui de proză, pe cele de poezie le-am căutat singur. Astfel Laika, a luat Urma, Lunei Zadar, pe Strada cu o singură ieşire, Zugzwang, în biblioteca mea. Se pare că Dumnezeu, acolo sus la Piatra Neamţ, în atelierul Lui, a săvârşit îngăduind în acelaşi aluat, un om, un poet şi un prozator adevărat şi ca să nu–l scape din ochi l-a făcut Paznicul ploii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu