duminică, 26 iunie 2022

Între Nunta de Safir şi Nunta de aur

 


Între aniversarea nunţii de safir(45) şi aniversarea nunţii  de aur(50) e o pauză de respiraţie. La 47 de ani respiri liber şi poţi alege ce-ţi doreşti… Azi 26 iunie aleg o poezie pe care am scris-o soţiei mele în prima tinereţe. Deh, atunci mai greşeşti!...

 

cireșul de mai târziu

 

te-am aşteptat

cum aștepţi sǎ se coacă

cireşele de mai târziu iubito
şi iată că s-a-ntâmplat minunea
cireşul alergând pe scări
doldora de cireşe a urcat

la mine în garsonieră

 

n-am decât să mă urc în cireş
să simt în cerul gurii
dulceaţa fructelor...


ştii cum sunt eu acum...
îţi poţi închipui…

stau şi mă-ntreb ca prostul

privind în tavan

îndoit de picioare

ǎle mai demenţiale

cireșe…

şi măntreb

cum or fi dulci sau amare

 

N. A. Servite cu tort, oricum ar fi, cireşele sunt dulci!...


































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu