Criza are filozofia ei. Ea shimbă viaţa, schimbă lumea, schimbă guvernele, schimbă cursul valutar şi aş putea să continui tot asa pana în momentul cand se schimbă, în cele din urmă, pe sine insăsi.
Şi daca se schimbă, reâncepe cursa, safety car-ul se dă la o parte, oficialii îşi strâng mâinile şi se felicită pentru măsurile adoptate, guvernele revin la televizor braţ la braţ cu partidele de opoziţie, băncile dau iarăşi credite cu buletinul, supermarketurile înţesate abia de fac faţă cu căratul mărfurilor, înfloreşte bursa şi raiul revine în Grădina Maicii Domnului.
Doar că încă nu am traversat arşita şi sefty carul condus de Boc va da în continuare rateuri, chiar şi după „acul de păr” al moţiunii de cenzură.
E greu pentru retaileri, consumul a coborât pe fundul prăpastiei, populaţia atent aplecată spre sănătate evită colesterolul şi-şi îndreaptă interesul spre resursele vegetariene şi ceai de tei. Sunt fapte puse în evidenţă clar de statistici. Reducerea cu 25 % a salariilor şi celelalte austeritaţi au diminuat coşul zilnic, până-n- tratat cât să fie nevoie generalizată de lentile de contact. S-au oferit chinezii să ne-ajute, ieftin şi cât se poate de dezinteresat. Numai că, în decembrie 89 noi am ales vestul, cu NATO, Europa Unită, capitalismul sălbatic şi toate umorile lui.
În timpul ăsta autohtonii, înbogaţiţii negustori ai tranziţiei conform obiceiului locului îţi mai aplică un pumn direct în ceafă, echilibrându-şi deficitul contabil prin creşteri de preţuri.
Nemţii tot nemţi! Reţeaua de hipermarketuri Real, deţinută de grupul german Metro, a găsit o soluţie.
Încă din iunie 2010 a tăiat preţurile la produsele de bază venind în întâmpinarea clienţilor ei cu cele mai scăzute oferte din piaţă . Au scăzut cifrele cu 20% la peste 300 de produse, în principal produse alimentare de bază: zahăr, ulei, orez, paste făinoase, mălai, legume, fructe, carne de pui, carne tocată, mezeluri, lactate, brânzeturi etc. produse de îngrijire şi curăţenie, dar şi produse nealimentare. A înţeles momentul şi a oferit o soluţie pe măsura buzunarelor de criză, fără a atenta la calitate.
Şi-au fidelizat clienţii cu o serie de alte promoţii de excepţie şi au demonstrat că sunt parteneri de încredere. Profitul amânat pentru mai târziu, va veni desigur.
În luna octombrie s-au împlinit 4 ani de când au pătruns în piaţă. Real Hipermarket România are în prezent 25 de magazine, iar anul trecut a raportat vânzări de 671 mil. euro (fără TVA). A investit până acum peste 660 milioane de euro.Pentru viitor şi-au propus investiţii pentru încă 2-3 magazine pe an. Parcursul este unul de durată, solid, aşezat.
MARELE PREMIU pentru cel mai bun comerciant din retailul modern obţinut la cea de-a cincea ediţtie a Premiilor PIATA ale industriei bunurilor de larg consum, decernat la 20 octombrie de revista Piata stă mărturie.
Să le uram la mulţi ani şi să le călcăm pragul cu încredere. E în primul rând în avantajul nostru.
Lansez invitatii la comentarii pentru opinii!
Lansez invitatii la comentarii pentru opinii!
Nota: Aceasta postare a fost notata cu 100 de puncte
sper sa primesti un bonus pt cata publicitate le faci....
RăspundețiȘtergere