sâmbătă, 30 octombrie 2010

SuperBlog _ Etapa XX. La un peste prajit

În week-end reţeaua mea de wireless duduie. Fetele şi-au deschis care pe unde site-urile favorite, una facebook-ul cealaltă dansezpentrutine.ro, Puiu_ pescari.ro, Sergiu_ stelisti.ro şi amândoi nepoţii, Toma şi Alex şi-au deschis grămada… la jocuri, iar eu în tuşă, undeva la bucătărie ca să fiu aproape de Ioni când mestecă mămăliga.
Cu laptopul meu bătrân pe genunchi îmi fac tema la SuperBlog. Azi sunt angajat Edimax, doar că mă chinuie netul, router-ul nu mai face faţă intră cu cocoloaşe ca mămăliga nevesti-mii mestecată cu lingura de lemn.
Ce bun ar fi un făcăleţ la casa omului!
_ Am făcăleţu!...Il aud strigând victorios pe Puiu şi scoate din rucsac o drăcie cât o monedă de cinci bani de mică în capătul căreia scrie EDIMAX. Ieri am trecut pe la Azzerty.

_ Iar mi-ai cheltuit banii…
_ Ciubucu meu, 77,5 roni cu TVA inclus. Îl testez acum, e cel mai mic adaptor wireless pe USB EW-7811Un măreşte raza de acoperire de trei ori eliminând şi zonele fără semnal, are o stabilitate şi o viteză mult îmbunătăţită,o să vedem după ce configurez conexiunea dacă e, ce scrie la caracteristici. Mi-a zis vânzătoarea că e trendy.
_ Hai Puiule recunoaşte că era blondă!...ca să zică şi Sergiu ceva.
A terminat Ioni mămăliga, Puiu configuraţia, eu am terminat articolul nu mă mai doare capul…
_ Uraaaa! Merge!
_ Haideţi la masă că s-a răcit crapul!...


Nota: Aceasta postare a fost notata cu 86 de puncte

3 comentarii: