duminică, 3 octombrie 2010

SUPERB BLOG – Etapa I-a _ Epoca 3D. Umbrela portocalie.

http://superblog.pcnews.ro/


           Ieri am aruncat pe fereastră televizorul mogulilor. Mi-am pus ochelari setereoscopici activi 3D şi i-am făcut vânt de la etajul zece. Doamne, s-o fi văzut pe Oana Stancu înger!...Parcă era o crisalidă buimacă, bulimacă… mă rog. M-a privit lung, şăgalnic cu privirea ei optimistă asupra crizei şi m-a rugat să-i transmit pupici  dulci blondei cu frunza de la turism şi dezvoltare regională. Se pare cu ea a avut noroc, ea i-a schimbat destinul până la urmă, nu opoziţia lui Ponta şi Crin, şi nici “mogulul”.
          Udrea îşi uitase geanta de fiţe la Ora de foc în emisiune, şi când am ridicat televizorul să-l zvârlu, Oana s-a agăţat de geantă cu mânuţele ei agere şi grăsulii, asta s-a deschis,(geanta), şi-a apucat să tragă din ea un obiect. Era ceva între parapantă şi paraşută _ o ditamai umbrelă portocalie.
          Cât să pluteşti şi cu umbrela, fie şi portocalie!... Tot ţăndări te faci până jos.
          Norocul ei că tocmai trecea domnul Băsescu cu Loganul. Ieşise din SPA de la Vântu, şi când a văzut în faţa lui portocaliul în pericol, a sărit de la volan şi a prins-o pe Oana în braţele lui vânjoase de marinar.
          Fericită, dar şi temătoare şi-a tras încet pleoapele înţepenite, să se dumirească unde a ajuns, în Rai sau în Iad. N-a mai ştiut cum să-şi facă cruce, când şi-a văzut preşedintele!(…)
          Îmi scot ochelarii setereoscopici activi 3D şi mă frec la mâini mulţumit. De când nu mai am televizorul, am trecut la independenţi. Sunt în mijlocul faptelor, am libertatea deciziei, pot dezlănţui un univers de posibilităţi multimedia. Stau în faţa laptopului meu G51J 3D / G51JX 3D cumpărat de la ASUS acum trei luni, singurul laptop 3D veritabil pe piaţă dotat cu tehnologia nVidia 3D vision si ochelari setereoscopici activi şi visez să câştig Marele premiu la Concursul Superblog 2010. Cel mai talentat blogar al anului. Măcar cu un LCD MONITOR VG 236 să mă aleg. Ce ziceţi am şanse ?

Participa la superBlog Etapa I-a

Nota: Postarea a fost notata cu 90 puncte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu