vineri, 22 februarie 2019

Înaltă tensiune


Eu când scriu trebuie să aud cuvintele, fie şi în gând dacă nu le rostesc cu voce tare. Există o traiectorie riguroasă un ritm interior de-a lungul lungimii de undă care dacă se frânge, înseamnă că i-am greşit cu ceva Lui Dumnezeu şi ca să nu-L supăr mai tare, reiau scriitura de la început şi încerc să mă mai înalţ cu un diez, să nu pierd nimic din emisia originală. E drept nu ajung să mă contopesc, dar orişicât, nici nu mă spânzur cu ea de gât…
Nu mă mai ajută urechile, ţiuie înfundat. Ţiuitul ăsta l-am cercetat încă din copilărie cu lobul urechii lipit ca o pâlnie de lemnul unui stâlp de telegraf, transmiţând semnale morse cu o piatră, Lui Dumnezeu.
De la o vreme, în inimă latră bătând aritmic morse, în gol, cu o piatră, cineva… Cuvintele tac, nu mai scriu, sunt trist şi uşor încurcat. Eu ce fac acum? Caut un ORL-ist, sau intru direct cu Dumnezeu în reţea …

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu