joi, 30 ianuarie 2020

Efectul ploii după seceta prelungită



Am traversat nopţi albe exotice, anihilând efectul de seră cu care era agresat interiorul corpului meu, cu antibiotice şi cu zâmbetele Simonei Halep, oferite ca talisman, după fiecare victorie la Openul de la antipozi.

S-au terminat şi antibioticele, Garbine Muguruza a stins zâmbetul Simonei şi pot începe zilele negre în care nişte nerozi, vor jubila că Halep, muza mea, n-a apucat să stingă lumina în finală. Iar eu, FOSTUL BOLNAV, trebuie să revin în doze mici la o viaţă normală.

N-am mai scris de o veşnicie; nici tablete, nici proze, n-am mişcat nici poze(Fotografii mişcate)… Va trebui să re-învăţ vâslind pe hârtie, cum se scrie poezia vie.  Să ţin în echilibru cuvintele amestecate într-un lighean de argint, de la izvoarele fluviului Tibru până la Marea Tireniană, mângâiat de soare şi clătinat în lotcă pe valurile de absint şi votcă.

Vorba aia, după secetă să vină ploaia!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu