luni, 28 aprilie 2014

Afiș electoral




          Uitându-mǎ pe fereastrǎ, și la stânga roșie, și la dreapta albastrǎ am constatat cu stupoare cǎ n-ai cui da votul la europarlamentare. Așadar, nu puteam lǎsa ţara tristǎ fǎrǎ candidaţi la îndemâna vreunui ciurdar și prin urmare, în deplinǎ transparenţǎ, în Cenaclu de urgenţǎ, am deschis o listǎ.

          Nu promitem nici pui, nici cârnaţi și n-avem nici vin de import în butoi, dar ne-au rǎmas de la post, anafore și cu puţin efort, dacǎ e senin, facem rost și de câteva metafore. 
          Votaţi cu noi!

3 comentarii:

  1. Daniela Toma excelent, domnule Ionescu! buna initiativa domniei voastre! cu adevarat prieten al Cenaclului de urgenta, iar pentru noi o onoare sa va avem alaturi!
    1 oră · Nu-mi mai place · 1

    RăspundețiȘtergere
  2. Petre Violetta Votăm, ''coane'', Toma, votăm! Excepţional ''afiş electoral''! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ioana Burghel Eu votez!
    38 minute · Îmi place

    RăspundețiȘtergere