sâmbătă, 7 februarie 2015

Invitaţie la poezie


            Daniela Toma m-a întrebat dacǎ am pe cineva sǎ mǎ prezinte atunci când voi lansa Norduri-le la București. Provincialul din mine s-a gândit. Puţini poeţi sǎ mǎ fi citit dintre numele mari care conteazǎ, iar critici, cu atât mai puţini. Privind afluxul celor înscriși la Maratonul Cenaclului de urgenţǎ, aș înclina sǎ folosesc timpul ce mi se acordǎ citind poezie. Ar trebui ca ea sǎ vorbeascǎ cu elocinţǎ despre poet.
            E doar un gând, nu știu cum va fi.
            Invit cu mine pe scenǎ pe prietenii mei, dintre care pe unii abia de-i cunosc: Aurel SIBICEANU, Ioan Es.POP, Adrian SUCIU, Lucian VASILESCU, Petre ANGHEL și nu l-aș uita pe Gheorghe TOMOZEI, cel care mi-a dat curaj și a întâmpinat prima mea carte Pasǎrea ceţii. Poate cǎ îl aduce cu el, ca altǎdatǎ la Pitești și pe Nichita...


2 comentarii:

  1. Ion Calotă Va fi un moment special intr-un eveniment remarcabil pentru inceputul acestui an : https://www.facebook.com/events/789435604484439

    RăspundețiȘtergere
  2. Daniela Toma Toata pretuirea!
    2 ore ·

    RăspundețiȘtergere