duminică, 8 mai 2016

Festival la Majestic



Domnul Nicolae Georgescu, eminescologul de reputată valoare, aprecia la sfârşitul întâmplării de la Majestic din 07 mai, că prin numărul mare al participanţilor, valoarea şi diversitatea lecturilor, însoţite de muzica sensibilă a lui Nicu Nicuşor şi Irinei Munteanu, nu a fost vorba de o sărbătoare a poeziei, ci mai degrabă de un FESTIVAL.
Realitatea este că nu am simţit pe unde au trecut cinci şase ore intense care n-au „reuşit” să ne „plictisească” şi ameninţarea că nu vom putea duce maratonul până la sfârşit a trecut ca o ploaie de vară.
O seamă de poeţi şi poete din diverse locuri ale ţării, Sibiu, Ploieşti, Roşiori, Râmnicul Sărat, Constanţa şi Bucureşti am vrut să încheiem săptămâna luminată punându-ne pe masă în poeme, nu că am fi fost toţi genii, sufletele curate ca să ardă precum lumânările într-un altar. Au fost de faţă doi dintre puţinii critici care încă mai joacă în echipă cu noi, Mioara Bahna şi Nicolae Georgescu.
S-a îngrijit să stingă focul cu o cafea şi o bere, înainte să apară cei de la ISU, iniţiatoarea  manifestării Liliana Popa. Felicitări meritate pentru cadru civilizat şi toate cele!
Doar piteştenii mei au lipsit, spre părerea de rău nu doar a mea cât mai ales a lui Fintiş. Poate altădată…
N-am să înşirui numele celor prezenţi de teama de nu a scăpa pe cineva. E mai simplu să strecor printre fotografii, afişul…








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu