joi, 1 octombrie 2020

Să vină VAR-ul

 

Mă sună fiică-mea de dimineaţă la telefon, în segmentul ăla întârziat, când somnul e mai dulce şi încep să bată clopotele de la biserică, să-i fac o scurtă analiză a faptelor dezvăluite de Antena 3, cu operaţiunea Furtul voturilor, pusă la cale de USR-ul lui Barna, sub oblăduirea serviciilor străine aduse de Clotilde Armand în sectorul 1.

Îi mărturisesc cinstit că sunt depăşit de evenimente, că eminamente ieri n-am privit nici o secundă Romania TV,
nici ANTENA 3 cea imundă.

Păcat! Ai fi văzut clanul acela de derbedei care devalizau voturile în camera cu saci, păziţi de jandarmi! Vor intra precis în istorie, căci s-a depăşit dintr-odată practic furtul secolului cu maşina blindată, din dimineaţa de 5 iulie 2004, cu banii filialelor Galaţi, Constanţa şi Ploieşti ale băncii ABN Amro! Furtul secolului adevărat, a fost aici la sediul primăriei lui Dan Tudorache…

Cu cât tupeu intrau derbedeii în cadrul filmat al camerelor de supraveghere, ca mafioţii în bar! Aveau o linişte interioară căci patrihoţii pesedei vigilenţi, se strânseseră deja afară şi strigau Tudorache primar(!), de gândeai că în spatele zidului, deja a ajuns în stradă, galeria Rapidului.

Ce fac organele? Nu vor să vadă?Nu au oficial nicio poziţie! De ce nu se apelează la Sistemul VAR?...

Lăsând gluma la o parte îi spun fiicei mele că ieri la televizor toată ziua m-am uitat la Roland Garros n-am stat duios, cu gura căscată la fake news-urile lor.

Eşti nebun tată, ţara arde şi tu leoparde te distrezi cu Halep-a ta de gât?... Am să cer să mă desfiezi, nu mai vreau să-ţi fiu fată! Cum poţi fi atât de pensionar! Iaca, tocmai ce văd o babă cu pasul rar, parcă s-ar plimba în Poiana Ţapului, trecând prin faţa unui  tramvai şi făcându-i semn vatmanului cu mâna deasupra capului, să pună frâna şi să oprească, să treacă ea mai întâi, că ea cu munca ei a clădit Ţara Românească!

Halal scandal! N-aş mai zice pâs! Învăţaţi să pierdeţi că vă faceţi de râs!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu