sâmbătă, 14 ianuarie 2023

Ce spune autorul despre Fotografiile mişcate

 














Ideea acestei cărţi a prins consistenţă şi a căpătat aripi, între două trenuri în Gara de Nord, la o bere cu Ioan Romeo Roşianu. Ea începuse să înveţe zborul cu aeroplanu, ca sport de plăcere în mintea mea, făcându-şi lecţiile de antrenament pe domeniul resort Pasărea ceţii, dar nu mi se luase evident ceaţa de pe ochi. Mi se părea supărător să amestec alandala, versuri şi proze cu poze mişcate în cala aceluiaşi aparat de zbor.  

Romeo m-a încredinţat, ca un lord integru al tiparului, sfidând răsuflarea rece de criză a Mistralului, că se va sui cu mine la bord. El avea viză pentru zboruri…

“Dar ca să ştii, să mă pun cumva şi eu la adăpost, îţi cer, poa’ să fie pozele mişcate, să vibreze în mister dacă vrei, da să fie toate alb negru!  Să nu se coloreze prea tare preţul de cost la ultima strigare…”







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu