vineri, 28 octombrie 2016

Versuri şi fotografii



Am amestecat toate fotografiile de la evenimentul de ieri, al lansării Colecţiei Regal, desfăşurat la librăria Mihai Sadoveanu şi apoi la Clubul Space. Fotografiile mele, ale Danielei, ale Ginei, ale Aurei, Claudiei, Gabrielei, ale lui Ionuţ, ale lui Victor… Şi m-am întrebat în joacă ce-ar fi dacă aş amesteca şi versurile?

Între poeţi şi sfinţi e doar o diferenţă de compromis/ voi scrieţi cărţi care slujesc/ei scriu cărţi care trebuie slujite…/Dorin Croitor

Hai dansează paparudă şi îmbracă-te în iarbă/ cheamă ploaia să ne ude a-nceput în noi să fiarbă…/Violeta Petre

Şi o luăm de la capăt gîndind la drum lung/ se adună umilinţe şi răni…/Claudia-Maria Onea

Nu-s un soldat al armatei tale disciplinate/ însă sîngele meu ar însîngera cîmpiile tale/ şi ele ar putea rodi…/ Victor Bădescu

La Bucureşti plouă urban. Marcela  şi-a scos pantoful cu toc/a urcat în metrou şi a pus pantoful la loc…/ Gabriela Ana Bălan

Tîrîi cu glezna tîrziului/ nu mai caut margini/ Dumnezeu se plimbă printre oameni…/ Carmen Enache

Asculţi ce se întîmplă cu tine şi ce se întîmplă cu alţii/îi laşi să treacă să te străbată ca să-i poţi înţelege/ îi laşi să stea dacă vor…/ Denisa Popesu

Cu ramuri negre/ sub lumina lunii reci-/doi mesteceni albi…/ Eugen Pohonţu

Păstoresc  piatra şi iarba, lăcusta şi nisipul/ e tot ce mai poate lăsa urme pe Golgota vîntului…/ Aurel Sibiceanu

Un soldat rămînea totdeauna să-şi srie jurnalul la faţa locului… aşa era odată…/G.Z / Şi încă un vers: Tu ştii să scrii poezii? da… un pic. Atunci aprinde lumina. O poezie e mai importantă decît somnul  meu/Gina Zaharia

Ce mai biserică mi-am  construit cu turla între dealuri îngenuncheate de ploi/tot mai rar în clopotniţă foşneşte Dunezeu , trosnesc căpriorii şi eu…/ Ion Toma Ionescu

Aş vrea să tac /apoi aş vrea să mă strig pe nume/ în toţi oamenii laolaltă/ Daniela Toma

LA MULŢI ANI DANIELA!

PS Îmi cer scuze am constatat că-mi lipsesc două cărţi din colecţie. Nu mă mai joc…
































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu