duminică, 21 iulie 2019

Nunta nălucilor


Am citit Nunta nălucilor de hârtie, las dovada aci şi am văzut cum se prind în horă cuvintele şi fără glas, misterios, se modulează într-un vârtej cu noroc
Un lăutar la vioară cântă pe năsălie şi piranda ia foc.

Şi ce-am mai văzut(?) verighetele alea goale luate de la reduceri de vară, toate se leagă şi pană-n seară fac duş împreună, sub lună
Cu picioarele balansându-se peste toată Crimeea să stea timpul în loc

Ştiu că trebuie să mai fie ceva dincolo de ce îmi vine în minte
şi tu strigi că trupul meu cititor era în tine un presupus al destinului
În camera roşie la cântatul vinului când nota do de sus coboară pe gâtul lebedei

Nu te speria tu locuieşti pe dinlăuntrul meu!
Doamne ce poveste!

Străzile se îmbrăţişau, vocile deveniseră un popor de fluturi
v-aţi pierdut verigheta domnule!
E vremea să înlătur roşul acesta de şase fără aripi de pe trupul meu,
în loc de piele am să însemn o inimă de mătase roşie…

Se zvonea că trăia necinstit cu un dumnezeu de lemn

Nu mai am nevoie de trup
fără el mă caţăr mai uşor pe cruce.

Felicitări Daniela Toma! Toate cuvintele îţi aparţin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu