duminică, 26 martie 2023

Vânătoare regală

 


Ieri mi-am propus să vânez două evenimente ce promiteau poezie bună şi muzică la Lloyd’s Pub, sub arcadele de cărămidă de pe strada Colţei nr 16, înălţate ca o piramidă sub pământ. Colţurile piramidelor sunt mult mai rotujite când se construiesc sub pământ…

Dar nu mi-au fost toate aşteptările împlinite şi încununate ca orice vânătoare, firesc, cu valuri de vin şi un praznic pe măsură, cu trupa “Arhaic” garnitură în meniu şi cu poetese tinere şi talentate, care să întreţină spiritul viu în literatură, la mese…

Cum n-a fost nici ca-n povestea cu, “cine aleargă după doi iepuri, nu prinde niciunul!...

Eu am prins unul, evenimentul de la matineu, lansarea unei cărţi a profesorului de matematică Mihai Ciobanu, unde cei care am participat, puţini la număr, am avut răbdare să ne ascultăm între noi, vorbind despre o “Linişte cosmică”, aşa cum nu se întâmplă cel mai adesea.

Am avut norocul de asemeni să-l prindem pe Traian Chiricuţă în mare formă, într-un recital în care era greu de ales ce-ţi place mai mult, versurile sau muzica. Şi încă ceva peste care nu pot trece; am ascutat un text de proză scurtă scris de Viorel Ioniţă, cu un umor fin, discret, care ne-a prins pe toţi cei prezenţi, fiind ştiut că în astfel de manifestare proza nu prea are vocale...

Din păcate, verbul de lut al genunchii mei nu mi-a mai permis să ajung şi seara târziu la vânătoarea regală, când s-a vânat probabil cerbul cel mare...













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu